Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@17:21:13 GMT

شاید سرنوشت رمضانی در استقلال تغییر کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۸۹۷۴

شاید سرنوشت رمضانی در استقلال تغییر کند

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی بوده است، گفت: شاید سرنوشت آرمان رمضانی با انتقال از پرسپولیس به استقلال تغییر کند.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی درباره عملکرد باشگاه‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری فوتبال کشور گفت: در جزئیات نبودم و نمی دانم چه انتقال‌هایی در تمام تیم‌ها افتاده است اما آنچه در رسانه‌ها پیگیر شده‌ام نشان می‌دهد تیم‌های همیشه مدعی باز هم خیلی خوب توانسته‌اند نقاط ضعف خود را با جذب چند بازیکن پوشش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال ایران افزود: جابجایی‌های نظیر رفتن مهدی کیانی از سپاهان یا آمدن احسان حاج صفی به این تیم می‌تواند نشان از تفکرات مربی کاربلدی همچون محرم نویدکیا دارد. فکر می‌کنم سپاهان در نیم فصل دوم حرف‌های جدیدی برای گفتن در زمین مسابقه خواهد داشت. در مجموع عملکرد مدعیان در نقل و انتقالاj خوب بوده است.

بیشتر بخوانید:

شاید مربی قبلی نتوانست از توانایی‌ رمضانی استفاده کند

او درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یکی از بهترین عملکردها را پرسپولیس با جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو به نام خود ثبت کرد. این تیم بدون شک در فاز تدافعی نیز خودش را تقویت می‌کند تا آنها علاوه بر داشتن گزینه‌های متنوع برای استفاده در خط حمله بتوانند مدافعان خوبی هم داشته باشند.

آشوبی درباره جابجایی آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال تهران تصریح کرد: این اتفاق می‌تواند برای او نقطه مثبتی باشد. به هر حال آرمان نتوانست در پرسپولیس مطلوب باشد و حالا شانس خود را با پیراهن استقلال می‌آزماید. شاید همین انتقال باعث بهبود عملکرد او و تغییر سرنوشتش شود و بیشتر به درد تفکرات فنی کادر فنی استقلال بخورد.

وی درباره عدم میزبانی تیم ملی ایران در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی مقدماتی راهیابی به جام جهانی قطر و باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا یادآور شد: مشکل از فوتبال نیست. قطعاً کیفیت فوتبال ایرانی بالاتر از برخی تیم‌های آسیایی است اما روند دیپلماسی فوتبالی خوبی را پیش نگرفتیم.

آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال برایم جای سوال دارد که چرا میزبانی را به بحرین داده‌اند. آنها حریف ما هستند و وقتی قرار است بازی‌ها متمرکز برگزار شود نباید چنین تصمیمی اتخاذ می‌شد تا تیم‌های رقیب نظیر ایران متضرر شوند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تیم فوتبال پرسپولیس فرزاد آشوبی آرمان رمضانی استقلال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز