Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:13:35 GMT

افزایش ۱۲ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۱۹۳

افزایش ۱۲ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین سال زراعی گذشته ۱۲ افزایش بارندگی دارد.

وی عنوان کرد: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین بلند مدت دوره مشابه ۲۰ درصد کاهش بارندگی دارد.

مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به سال زراعی کامل ۴۰ درصد کاهش بارندگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری ۳۵۰ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 5169907

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد بارندگی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک کرونای انگلیسی بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی میزان بارش باران در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره هواشناسی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: میزان بارش در این شهرستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۳۸٫۲ میلیمتر بوده که سال زراعی گذشته این میزان ۹۲.۸ میلیمتر بوده است.

رضا صفایی‌مهنه افزود: البته در دوره آماری دراز مدت شاهد بارش به میزان ۲۰۳٫۷ میلیمتر بودیم که بارش سال زراعی کنونی نسبت به دوره درازمدت، ۳۲٫۲ کاهش داشته است.

وی در تبیین دوره درازمدت نیز گفت: این دوره مربوط به محاسبه بارش از زمان تاسیس ایستگاه هواشناسی در یک منطقه خاص است که عمر این اداره در تربت‌حیدریه ۴۳ سال است.

رییس اداره هواشناسی تربت‌حیدریه گفت: بارش باران تا امروز پیش بینی شده است، اما ماندگاری هوای سرد تا فردا ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • از کاهش ۵۰ درصدی بارندگی در استان کرمان تا آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش‌رو
  • ثبت بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۴۸ درصدی میزان بارش باران در تربت‌حیدریه
  • کاهش ۴.۴ درصدی میانگین بارش‌های سال زراعی ۱۴۰۲ در لرستان
  • کاهش ۴.۴ درصدی میانگین بارندگی نقطه‌ای سال زراعی لرستان
  • ۴۳۳ میلی متر بارندگی سال آبی جاری در مازندران ثبت شد
  • کاهش ۲۱ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۲ درصدی میزان بارندگی‌ها در قزوین
  • کاهش ۲۱ درصدی بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۱۲.۷ درصدی بارندگی‌ها در زنجان نسبت به میانگین بلندمدت