Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضائیان اصل طی پیامی از زحمات یک ساله ی کادر درمان جهت پیشگیری و کنترل شیوع کرونا تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، متن پیام به شرح ذیل میباشد:

قریب به یکسال از اتفاقات پیش آمده در حوزه ایمنی و بهداشت ایران و جهان میگذرد و زحمات شما عزیزان کادر درمان در این مدت برای ما قابل ستایش و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض تسلیت خدمت تمامی اعضا و کادر درمان ، قدردانی میکنم از عزیزانی که در راه سلامت جامعه سلامت خود را در طبق اخلاص گذاشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و زندگی خودشان را به مردم هدیه دادند.

خسته نباشید عرض میکنم خدمت حسین فرشیدی عزیز ، معاونین ، پزشکان ، پرستاران و تمامی کادر درمان استان هرمزگان که در شراط بسیار سخت با چالشی باورنکردنی و غیرمنتظره مواجه شدند.

در عصر حاظر که عصر فن­آوری ، موفقیت های علمی ، پیشرفت تکنولوژی و اکتشافات فضایی و سفر به کراتی همچون ماه و مریخ است پدیده ای شوم در قالب یک ویروس بشریت را به چالش میکشد به گونه ای که تمامی مردم و به تبع آن کادر درمان را در شرایط بحرانی قرار میدهد.

در طول یکصد سال گذشته چالشی به این به بزرگی در حوزه بهداشت و درمان نداشتیم ؛ به عقیده من تمامی مدیران حوزه سلامت و اعضای کادر درمان پرچمدار مبارزه ای جانانه بودند که برای ما و عموم مردم ارزشمند و ستودنی است.

ضمن تشکر ویژه از همه پرسنل شجاع کادر درمان آرزومندم بتوانیم با رعایت پروتوکل های ارائه شده از جانب وزارت بهداشت و درمان قدمی هرچند کوچک در جهت امنیت و آرامش خاطر شما عزیزان کادر درمان برداریم.

امیدوارم سالی همراه با موفقیت ، سلامتی و به دور از هرگونه چالش و نگرانی را آغاز نموده و پیروزی و سعادت و خوشبختی شما زحمتکشان را آرزومندم که سلامت شما عزیزان کادر درمان سلامت همه­ی مردم و جامعه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان ایزوایکو کرونا کادر درمان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • ۵۶ درصد زایمان‌ها در کشور سزارین هستند / بدرفتاری کادر درمان ترس از زایمان طبیعی را دوچندان می‌کند
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند
  • ارتقای شاخص های حوزه سلامت چهارمحال وبختیاری در دولت سیزدهم