Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نائب رئیس اتاق اصناف کشور گفت: در آستانه ایام نوروز چادرهای توزیع مرکبات در سراسر کشور برپا شده و سیب و پرتقال با قیمت رسمی عرضه می‌شود‌. - اخبار استانها -

جلال‌الدین محمد شکریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  رشت ، اظهار داشت: در آستانه ایام نوروز چادرهای توزیع سیب و پرتقال در شهرهای سراسر کشور برپا شده و مرکبات به قیمت رسمی عرضه می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس اتاق اصناف کشور درباره کنترل قیمت گوشت قرمز با بیان اینکه اتاق اصناف پایش قیمت در عرضه را برعهده دارد گفت: باید نظارت بیشتری در مرزها صورت گیرد تا از خروج غیرقانونی گوشت از مرزها جلوگیری شود همچنین جهاد کشاورزی نیز باید در این امر بر قیمت نظارت ویژه‌ای داشته باشد.

 شکریه خاطرنشان کرد: اکثر فروشگاه‌های لوازم خانگی در سامانه تجارت وزارت صمت ثبت شده و فروشندگان لوازم خانگی همه اطلاعات فروش و خریدار را در آن سامانه ثبت می‌کنند با سامانه تجارت نظارت کامل بر قیمت واحد صنفی صورت می‌گیرد.

600 تن مرکبات از 25 اسفندماه در گیلان توزیع می‌شودمراکز آموزش و بازآموزی صنوف در گیلان راه‌اندازی می‌شودخلع ید از بخش خصوصی در کارخانه‌ نساجی «صنایع پوشش گیلان»؛ وعده «رییسی» محقق شد

 وی عنوان داشت: آنچه در این حوزه بر قیمت اثرگذار است نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بر واردات مواد اولیه لازم خانگی بوده و باید ثبات قیمت شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی را مورد پایش قرار دهند.

نائب رئیس اتاق اصناف کشور  تصریح کرد: زمانی که با افزایش قیمت دلار قیمت لوازم خانگی افزایش می‌یابد با کاهش قیمت دلار نیز باید متقابلاً قیمت‌ این لوازم کاهش یابد که متأسفانه بعضاً این موارد لحاظ نمی‌شود‌.

وی گفت: امسال برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در سطح کشور لغو شده و طرح «هر فروشگاه نمایشگاهی به وسعت ایران» در سطح کشور برگزار می‌شود‌ که واحدهای صنفی اعم از کیف و کفش، آجیل، قنادی‌ها، لوازم آشپزخانه، پوشاک در این طرح شرکت کرده و قیمت‌های کنترل شده با درصد سود پایین را ارائه می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف گیلان بیان کرد: واحدها مجوز فروش فوق‌العاده بیش‌از 10 روز را ندارند اما در این طرح می‌توانند تا 15 فروردین فروش فوق‌العاده داشته باشند تا کالاهایشان را در این ایام به فروش گذاشته و مردم با اطمینان خاطر خرید کنند.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نائب رئیس اتاق اصناف لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی