Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@09:05:33 GMT

اعدام چهار متهم به تجاوز در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۷۸۲

اعدام چهار متهم به تجاوز در مشهد

حکم اعدام متهمین پرونده تجاوز به عنف در منطقه فریمان صبح امروز در زندان مرکزی مشهد اجرا شد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان رضوی، صبح امروز احکام صادره در خصوص پرونده متهمان تجاوز به عنف درمنطقه فریمان در زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد.

بر پایه همین گزارش متعاقب اعلام شکایت از سوی شکات و اعلام گزارش یک مورد تجاوز به عنف مورخ سوم مهرماه سال جاری، در منطقه سفیدسنگ فریمان از سوی مرجع انتظامی، پرونده‌ای با همین موضوع و آدم‌ربایی با تهدید در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان تشکیل و پس از شناسایی عوامل جنایت علیه یک مرد و زن کوهنورد و انجام تحقیقات از چهار نفر از متهمان به اسامی روح اله جاویدی راد فرزند علی اکبر دارای سابقه کیفری و متاهل، محمد صیادی باغسنگانی فرزند مهدی و متاهل، محمد حسینی فرزند احمد و محمد وطن‌دوست فرزند حسین دارای سابقه کیفری و طی تشریفات قانونی، در تاریخ ۱۵ آبان‌ماه ۹۹ کیفرخواستی نسبت به متهمان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب فریمان پرونده برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی ارسال و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا پس از انجام تحقیقات و اقدامات قانونی لازم در خصوص اتهامات متهمین موصوف مبنی بر آدم‌ربایی به عنف و اکراه و تهدید و تجاوز به عنف، اقدامات لازم توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک خراسان رضوی با توجه به محتویات پرونده، گزارشات مرجع انتظامی، گزارش اداره اطلاعات شهرستان، مدافعات بلاوجه نامبردگان، تحقیقات معموله قانونی، اظهارات و اقرارات صریح و تلویحی متهمان نسبت به ارتکاب بزه‌های انتسابی، شکایت شاکیان خصوصی، کروکی ترسیمی و تصاویر ماخوذه از محل وقوع بزه و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده انجام و بزه انتسابی به متهمین محرز و مسلم تشخیص داده شد.

بر این اساس رای مجازات متهمان توسط دادگاه کیفری یک خراسان رضوی صادر و با اعتراض متهمین و وکلای آنها پرونده برای ادامه رسیدگی به دیوان‌عالی کشور ارسال و در نهایت شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور با بررسی کلیه محتویات پرونده و طی تشریفات قانونی، رای شعبه اول دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مبنی بر اعدام نامبردگان با طناب دار در محل زندان مرکزی مشهد را ابرام کرد؛ بدین ترتیب حکم نامبردگان صبح امروز و پس از طی تشریفات قانونی در محل زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد و به دار اویخته شدند.

گفتنی است؛ مدتی قبل متهمین نسبت به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف یک زن و مرد کوهنورد در منطقه سفید سنگ فریمان اقدام کرده بودند و با بستن دست و پای مرد، جلوی چشم وی همسرش را مورد تجاوز گروهی قرار داده بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اعدام تجاوز مشهد زندان مرکزی مشهد دادگاه کیفری یک تجاوز به عنف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند

سردار دوستعلی جلیلیان در گفتگو با ما در زاهدان اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستا‌های شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً ۳۸ سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند، بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده جهت دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از دو ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • این پلیس یک فرشته بود / تمام ایران به افتخارش ایستادند
  • گرانفروشی موجب مهر و موم چهار واحد صنفی در مشهد شد
  • دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد
  • خبر جدید از پرونده قتل داریوش مهرجویی / قاتل اعترافاتش را انکار کرد
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کاروانسرای عهد صفوی فریمان + فیلم و تصاویر
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401: علی‌رغم معدود تخلفات صورت‌گرفته توسط برخی نیروهای مجری قانون، تخلفات به هیچ وجه رویه رفتاری حاکمیت نبوده و ناشی از رفتار فردی بوده که برخورد قانونی با آن صورت گرفته است
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم
  • مراسم تجلیل از رای اولی‌ها در فریمان + تصاویر