Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:26:48 GMT

کفتارهای کوه های فریمان اعدام شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۵۵۷

کفتارهای کوه های فریمان اعدام شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدتی قبل ۴ مرد جوان، جلوی یک زن و مرد کوهنورد را در منطقه سفیدسنگ فریمان مشهد گرفته و با بستن دست و پای مرد، جلوی چشم او به همسرش به‌صورت گروهی تجاوز کردند.

بیشتر بخوانید

هزینه جرم در کشور افزایش خواهد یافت


حکم اعدام این افراد یعنی روح‌الله جاویدی‌راد، محمد صیادی باغسنگانی، محمد حسینی و محمد وطن‌دوست که سوم مهر امسال به تجاوز به عنف متهم شده بودند، امروز در زندان مرکزی مشهد اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رأی اعدام این افراد از سوی شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور تأیید شده است.

انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجاوز به عنف زندان مرکزی مشهد دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق مغازه موتور سازی در فریمان ۲ مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: یک باب مغازه موتور سازی در منطقه فریمان طعمه آتش‌ شد و خسارت مالی زیادی برجای مانده‌است.

محمدحسن نیکومنش در تشریح حزئیات این حادثه به ایسنا افزود: طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر حریق یک باب مغازه موتور سازی بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام خبری مبنی بر وقوع آتش‌سوزی یک باب مغازه موتور سازی در خیابان چمران فریمان با سامانه ۱۲۵ از ایستگاه مرکزی یک دستگاه خودرو سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان بیان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل با سرعت وارد عمل شدند و شروع به اطفاء حریق مغازه موتور سازی کرده و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این عملیات حدود ۳۰ دقیقه زمان برد، گفت: متأسفانه در این حادثه دو نفر دچار سوختگی شدند که با هماهنگی با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

شهرستان فریمان در فاصله ۸۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم از خرید خزندگان و حلزون‌های غیرمجاز اجتناب کنند
  • فیلم قدیمی واکنش کاظم صدیقی به صدور احکام اعدام او در دهه ۶۰
  • مرد جوان در مشهد همسرش را به قتل رساند
  • ببینید | واکنش کاظم صدیقی به شوخی‌ها درباره صدور حکم اعدام توسط او
  • حریق مغازه موتور سازی در فریمان ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • حال نامساعد دو جوان قربانی آتش بازی‌های چهارشنبه سوری در مشهد