Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسین حمیدی  در نشست خبری صبح امروز خود که در پلیس راهور فاتب برگزار شد، با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ در سال جاری رتبه نخست کاهش تصادفات را برای دومین سال پیاپی از آن خود کرد، گفت: در میان شهرهای کشور در حوزه درون‌شهری رتبه نخست را در کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور تهران افزود: علیرغم شرایط متفاوت و اینکه در برخی مواقع به طور مثال حوادث در حوزه موتورسیکلت افزایش پیدا کرد، اما سرجمع آمار فوتی‌های سوانح رانندگی در شهر تهران در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش داشت.

حمیدی با بیان اینکه پلیس برای حفظ ایمنی مردم در حوزه مقابله با کرونا تلاشهای ویژه‌ای داشت ، گفت: حتی چند نفر از همکاران بنده بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند. در همین راستا از مردم می‌خواهم در ایام پایانی سال ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: در چند روز آینده خریدهای شب عید را داریم، ترافیک سنگین‌تر است همچنین زیارت اهل قبور را در پنجشبنه و جمعه آخر سال خواهیم داشت. البته پلیس از ابتدای اسفندماه در آماده‌باش بوده و در معابر حضور داشت.

رییس پلیس راهور با بیان اینکه در روز ولایت حضرت امیر (ع) (روز پدر)، نزدیک به 100 هزار دستگاه خودرو (حدود 500 هزار نفر) وارد بهشت زهرا (س) شدند، گفت: برآورد ما برای پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز همین است که خود را آماده کرده و با سازمان بهشت زهرا (س) جلسه‌ای برگزار کردیم و ان‌شاءالله این دو روز را بدون دغدغه سپری کنیم.

وی متذکر شد: در تعطیلات نوروز نیز شرایط متفاوتی خواهیم داشت، سرعتها به دلیل خلوت‌ شدن معابر بالا می‌رود، خلوتی شب دلیلی بر افزایش سرعت نیست، دوربینها ضمن کالیبره شدن تخلفات را رصد می‌کنند همچنین تعطیلی ایام نوروز ربطی به لغو محدودیتهای تردد شبانه ندارد.

پربیننده ترین شرط بازگشایی مدارس از زبان وزیر آموزش و پرورش افزایش ۴میلیون تومانی حقوق بازنشستگان جزییات مرحله جدید استخدام معلمان حق التدریس آخرین خبر از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخت حق‌التدریس معلمان به طور کامل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محدودیت تردد برجام پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید صالح پور گفت: از ساعت ۲۳ امشب سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محدوده منبر پانهو در بلوار ساحلی تا خور گورسوزان توسط پلیس راهور اجرا می‌گردد و از ساعت ۲۴ امشب از خور شیلات محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی و دور برگردان اسکله حقانی در هردو باند هم باند شمالی و باند جنوبی محدودیت توقف خواهیم داشت.

وی از عموم شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه خواست از ساعت ۶ صبح فردا چهار شنبه ۲۹ فروردین که ممنوعیت تردد از خور شیلات تا دور برگردان اسکله شهید حقانی اعمال می‌شود و این ممنوعیت در باندهای شمالی و جنوبی صورت می‌پذیرد با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

سرهنگ صالح پور از رانندگانی که قصد تردد در این محورها در ساعات اعلامی دارند خواست جهت تردد از مسیرهای جایگزین از بلوار امام خمینی و بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان اظهار داشت: در صورت هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی در مسیرهای ذکر شده، خودرو توسط یدک کش حمل و به مکان امن انتقال داده می‌شود که لازم است رانندگان به این نکات و تذکرات پلیس در ساعت اجرای مراسم توجه جدی داشته باشند.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: خیابان‌هایی که به بلوار خواجه عطا و بلوار آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌شوند در ساعات اجرای طرح مسدود هستند.

کد خبر 6079868

دیگر خبرها

  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری