Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا با اشاره به روند افزایشی سرمایه شستا در دو سال اخیر گفت: در سال ۹۸، سرمایه شستا از مبلغ ۳، ۹۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۸، ۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. در سال جاری نیز با توجه به عملکرد شستا در دوره مالی منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۹، بالغ بر ۷، ۷۶۰ میلیارد تومان سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها طی دوره مزبور محقق گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق با ماده ۵۸ اساسنامه شستا، صرفا ۲۰ درصد از این مبلغ قابلیت تقسیم داشته و مابقی آن معادل ۶، ۲۰۰ میلیارد تومان می‌بایست به حساب اندوخته سرمایه‌ای منتقل و پس از رسیدن به نصف سرمایه ثبت شده فعلی به سرمایه تبدیل شود.

وی با اعلام خبر برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شستا در اسفندماه افزود: با توجه به موضوع فوق در حال حاضر تشریفات مربوط به افزایش سرمایه شستا از محل اندوخته سرمایه‌ای در جریان بوده و پس از اخذ مجوز سازمان بورس، در تاریخ ۲۶/۱۲/۹۹ مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شستا از افزایش سرمایه شرکت‌های تابعه شستا از "محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها" خبر داد و تشریح کرد: در راستای ضرورت اصلاح و تقویت ساختار مالی و نیز ایجاد امکان ارزیابی دقیق‌تر از عملکرد هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه مقرر شد، کلیه هلدینگ‌های زیرمجموعه نسبت به شناسایی شرکت‌های واجد شرایط جهت افزایش سرمایه از "محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها" اقدام و سپس با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل‌های موجود و نیز اخذ تاییدیه از شستا نسبت به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها) صرفاً دارایی‌های سرمایه‌ای استهلاک‌ناپذیر (برای شرکت‌های شناسایی شده و هلدینگ‌ها) اقدام نمایند.
وی افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با مرکز کارشناسان قوه قضائیه به منظور کارشناسی دارایی‌ها منعقد شده و فرآیند ارزش‌گذاری با سرعت در حال انجام می‌باشد.

رضوانی فر با به افزایش سرمایه ۸۰ شرکت تابعه شستا گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون افزایش سرمایه حدود ۸۰ شرکت (مدیریتی و غیرمدیریتی) با ارزشی بالغ بر ۱۵، ۴۰۰ میلیارد تومان انجام شده است. این افزایش سرمایه‌ها که از محل سود انباشته، مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران بوده با هدف حمایت از شرکت‌های زیرمجموعه جهت اصلاح ساختار‌های مالی و یا اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

پرداخت طلب ویلموتس براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی بود/ شستا از بنگاه داری به سمت سهام داری درحال حرکت است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شستا بورس سرمایه افزایش سرمایه میلیارد تومان سرمایه شستا دارایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است

کرونکه درباره آینده مالکیت باشگاه آرسنال به صحبت پرداخت. 

جاش کرونکه تایید کرد که خانواده او برای «مدت طولانی» به آرسنال متعهد هستند.

طرفداری | به گزارش PA، شرکت سرگرمی و ورزش کرونکه (KSE) از سال ۲۰۱۸ مالکیت صد درصدی توپچی ها را بر عهده دارد. مالک و رئیس هیئت مدیره این شرکت استن کرونکه است. شرکت KSE همچنین مالک تیم هایی مانند لس آنجلس رمز، دنور ناگتس و کلرادو رپیدز است، اما جاش، پسر استن کرونکه اصرار دارد که آرسنال باارزش ترین تیم در میان دارایی‌های این شرکت است.

رابطه خانواده کرونکه با هواداران آرسنال پر فراز و نشیب بوده و پس از اعلام پیوستن آرسنال به عنوان یکی از اعضای موسس سوپرلیگ اروپا در آوریل ۲۰۲۱، هواداران توپچی‌ها خواستار فروختن باشگاه خود شدند. خانواده کرونکه با وجود فشارهای عمومی، بر عدم فروش باشگاه پافشاری کردند و متعهد شدند مالکیت تیم را به طور نامحدود در اختیار داشته باشند.

با گذشت سه سال، تنش‌ها فروکش کرده است. احیای آرسنال به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر توسط میکل آرتتا، به ویژه پس از حمایت مالی حدودا ۲۰۰ میلیون پوندی در تابستان گذشته، هواداران را دوباره به سمت تیم کشانده است. جاش و پدرش استن، هنوز در مورد هر تصمیم مهم باشگاه حرف آخر را می‌زنند و به بازگشت آرسنال به جمع مدعیان قهرمانی پس از سال‌ها مبارزه کمک کرده‌اند.

کرونکه در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

ما یک خانواده فعال در املاک و مستغلات بودیم که به دلیل علاقه‌مان به ورزش وارد این عرصه شدیم. حالا این علاقه به چیزی که اکنون داریم تبدیل شده است: لس آنجلس رمز، کلرادو آوالانچ، دنور ناگتس، کلرادو ماموت و کلرادو رپیدز. اما باارزش‌ترین دارایی ما آن‌سوی لندن قرار دارد. ما باشگاه فوتبال آرسنال را داریم. ما کاملاً متعهد هستیم. ما در هر کاری که انجام می‌دهیم، سهامداران بلندمدت هستیم. فلسفه پدر من، و همچنین فلسفه من این است که هر وقت در چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید، اگر به دنبال سود کوتاه‌مدت باشید، این استراتژی ما نیست. ما می‌خواهیم در چیزی سرمایه‌گذاری کنیم که در درازمدت برای ما منطقی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد