Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- ساعات کاری ساتنا و پایا در روزهای پایانی سال نسبت به روزهای عادی افزایش یافته است.

 ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در روزهای پایانی سال با تغییراتی همراه شده است که براساس آن در روزهای 27 تا 29 اسفند ماه «دستور پرداخت بین مشتری» در ساتنا طی ساعت 21 و دستور پرداخت بین بانکی 21:30خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساعات پایان کار ساتنا در حوزه دستور پرداخت بین مشتری در تاریخ 30 اسفند ساعت 14 و دستور پرداخت بین بانکی ساعت 15 خواهد بود.

طبق بخشنامه ابلاغی به شبکه بانکی، ساعات پایان کار پایا در روزهای 27 تا 29 اسفند افزایش یافته و تا 19:45 دقیقه ادامه دارد ولی در روز 30 اسفند ماه ساعت کار پایان همانند روزهای عادی خواهد بود.

برهمین اساس نیز در روزهای 27 تا 29 اسفندماه در سامانه پایا ساعت پایان کار برای چرخه 1 ساعت 3:45 دقیقه، برای چرخه 2 ساعت 10:45دقیقه، برای چرخه 3 ساعت 13:45دقیقه، برای چرخه 4 ساعت 16:45و برای چرخه 5 ساعت 19:45تعیین شده است.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دستور پرداخت بین برای چرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این هفته در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر کاونتری به میدان رفت و پس از تساوی در وقت قانونی و اضافه در ضربات پنالتی مقابل این تیم به پیروزی رسید و راهی بازی فینال شد.

خوشحالی بیش از حد آنتونی و کری خواندن او و حرکاتی که در زمین مقابل بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند انجام داد انتقادهای زیادی را از این ستاره برزیلی به همراه داشت. این در حالی است که مگوایر پس از پایان بازی به سمت بازیکنان حریف رفت و از آنها به خاطر بازی خوبی که ارائه کرده بودند تقدیر کرد.

مگوایر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی طوری پیش رفت که حضور داشتن در آن واقعا دیوانه کننده بود. فکر می‌کنم چند ساعتی که از شروع بازی تا پایان آن گذشت حجم احساسات به حدی زیاد بود که پس از پایان بازی احساس آرامش داشتیم.

فکر می‌کنم لازم نبود که خیلی جشن بگیریم و خوشحالی کنیم. در ۲۰ دقیقه پایانی وقت قانونی بازی خوب بازی نکردیم. باید بدانیم که بازی کردن برای این باشگاه مسئولیت زیادی روی شانه‌های ما می‌گذارد و در ۲۰ دقیقه پایانی مسئولیت پذیری کافی نداشتیم.

هرچند باید به این نکته هم اشاره کنیم که بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و وقتی شما بازی شکست می‌خورید یا روند بدی را سپری می‌کنید، سرمربی هم تحت فشار قرار می‌گیرد. همه ما می‌دانیم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و متحد باشیم. باور داریم که می‌توانیم این فصل دستاورد خوبی داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • ساعات کار طولانی در جوانی احتمال افسردگی و بیماری در میانسالی را افزایش می‌دهد
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود