Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فنی و مهندسی جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تحصیلات: لیسانس عمران یا مکانیک یا نقشه کشی صنعتی مسلط به نقشه کشی صنعتی و محاسبات سازه آشنا با قالب سازی بتن و سازه فلزی شرایط سنی بین 30 تا 35 دارای سابقه کار حداقل 2 سال از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان "کارشناس فنی و مهندسی" به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر (داخلی 4) تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است رزومه های فاقد عنوان "کارشناس فنی و مهندسی" بررسی نخواهند شد. اطلاعات تماس تلفن 02165439010 ایمیل hrm.jobwork@gmail.com آدرس: شهرک صنعتی صفادشت، خیابان هشتم غربی، بعد از تقاطع دوم، پلاک 138 پربیننده ترین جزییات مرحله جدید استخدام معلمان حق التدریس آخرین خبر از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام حسابدار در صنایع غذایی بابل آب در شهرک صنعتی بندپی شرقی استخدام سرپرست کارگاه (رشته عمران) در یک شرکت در رشت استخدام بازاریاب مواد غذایی با حقوق ثابت و پاداش عالی در آذربایجان شرقی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام کارشناس فنی و مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

 فیض‌زاده از آمادگی واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

وی گفت: شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، به صورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می‌شود در این میان شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان است که با توجه به قرارگرفتن در جوار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغالزایی کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • بی‌حوصلگی و کم دقتی از عوارض تغذیه نامناسب دانش‌آموزان است
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها