Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:12:31 GMT

تعطیلی غار علیصدر تصمیم ستاد کروناست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۱۰۳۶

تعطیلی غار علیصدر تصمیم ستاد کروناست

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: تعطیلی غار علیصدر تصمیم ستاد مقابله با کرونا بوده و برای بازگشایی مجدد آن در نوروز برنامه‌ای نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی مجیدی در خصوص تعطیلی غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه اظهار کرد: در این زمینه تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستیم تا این لحظه تصمیم ستاد بر تعطیلی غار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به محض اعلام تعطیلی غار توسط ستاد مقابله با کرونا ما نیز مقدمات کار را برای تعطیلی فراهم کردیم گفت: فعلا هیچ برنامه‌‌ای برای بازگشایی غار در نوروز نداریم و بعید می‌دانیم این تصمیم تغییر کند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه بهره‌بردار و کارگران غار هم در خصوص این تصمیم توجیه شده‌اند تأکید کرد: بازگشایی و حضور مسافران برای بازدید از این غار جهانی نیازمند شرایطی است که تصمیم‌گیرنده در این زمینه ستاد مقابله با کروناست.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود همدان می‌تواند طبق پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مسافران نوروزی باشد گفت: با توجه به انجام مقدمات تعطیلی غار مثل بیمه بیکاری کارگران و....تمهید مقدمات بازگشایی طی چند روز بعید به نظر می‌رسد اما در مجموع مصوبات ستاد کرونا برای ما قابل احترام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد کرونا مهدی مجیدی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر ستاد مقابله با کرونا تعطیلی غار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کاخ سفید به احتمال گسترش جنگ در منطقه و تصمیم اسرائیل درباره چگونگی پاسخ به ایران

به گزارش همشهری آنلاین، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه با ان‌بی‌سی نیوز درباره حملات ایران گفت که اغلب آنها از خاک ایران انجام شد و «سایر آن‌ها از سوی عوامل ایران در عراق، لبنان و یمن انجام شد».

وی افزود «مشارکت ما در مقابله با حملات دیروز (بامدادی)، جلوگیری از آن بود و اعتقاد نداریم که موضوع به یک جنگ منطقه‌ای گسترش یابد».

این مقام ارشد آمریکایی در ادامه گفت که «مشارکت نظامی ما در مقابله با حمله ایران، نشانه تعهد محکم ما به امنیت اسرائیل است».

کربی همچنین ضمن بیان این که ایران صدها پهپاد و موشک در حملات تنبیهی خود علیه اسرائیل بکار برد، مدعی شد این حملات خسارات قابل توجهی وارد نکرد؛ این ادعا در حالی است که تصاویر متعدد منتشر شده اصابت پرتاب‌های ایران به اهداف مورد نظر را نشان می‌دهد.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت که «این به اسرائیلی‌ها بستگی دارد که درباره انجام و چگونگی پاسخ تصمیم‌گیری کنند».

کد خبر 844395 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • پنجشنبه ها تعطیل شد!
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌‌ها تعطیل شد
  • پاسخ کاخ سفید به احتمال گسترش جنگ در منطقه و تصمیم اسرائیل درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • تعطیلی تمرین استقلال به دستور جواد نکونام
  • در واکنش به تنش ها میان ایران و اسرائیل، سفارت هلند در تهران اعلام تعطیلی کرد
  • سفارت هلند در تهران تعطیلی خود را رسما تایید کرد