Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@04:41:44 GMT

ساعت کار بانک ‌ها در نوروز

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۱۰۷۴

ساعت کار بانک ‌ها در نوروز

در نامه کانون بانک‌های خصوصی و مؤسسات اعتباری به مدیران عامل بانک‌های خصوصی و مؤسسات اعتباری آمده است: روز پنج‌شنبه مورخ 1399/12/28 آخرین روز فعالیت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و اولین روز فعالیت بانک‌ها نیز در سال آینده روز پنج‌شنبه مورخ 1400/1/5 است. ناطقان: کانون بانک‌های خصوصی و مؤسسات اعتباری، نحوه فعالیت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور در روزهای پایانی امسال و ایام نوروز را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






ب در نامه کانون بانک‌های خصوصی و مؤسسات اعتباری به مدیران عامل بانک‌های خصوصی و مؤسسات اعتباری آمده است: روز پنج‌شنبه مورخ 1399/12/28 آخرین روز فعالیت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و اولین روز فعالیت بانک‌ها نیز در سال آینده روز پنج‌شنبه مورخ 1400/1/5 است.

همچنین، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری می‌توانند در ایام تعطیل به‌تشخیص مدیریت هر بانک اقدام به افتتاح بعضی شعب به‌صورت کشیک کرده به‌نحوی که در هر یک از شهرها به‌میزان حداقل تعداد شعب و جهت امور دریافت و پرداخت و ایجاد تسهیلات به‌منظور بهره‌برداری آسان از خدمات الکترونیکی فعالیت کنند.

علاوه بر این، شعبی که بدین منظور در ایام تعطیل فعال خواهند شد، باید ایام و ساعات فعالیت خود را قبلاً به نزدیکترین پلیس محلی (کلانتری‌ها) کتباً اعلام کنند.



برچسب ها: بانک ، ناطقان ، ساعت کاری ، مدیرعامل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ناطقان ساعت کاری مدیرعامل بانک های خصوصی و مؤسسات اعتباری بانک ها و مؤسسات اعتباری روز فعالیت بانک ها روز پنج شنبه مورخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عین اللهی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ تیم دو نفره بهداشتی در کل کشور برای فعالیت در ایام نوروز اعزام کرده‌ایم، گفت: ۶۵۷ مرکز جامع در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد بهداشتی در این ایام مشغول به کار هستند، افزود: ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در کل کشور، ۵۷۰۰ آمبولانس، ۶۴ اتوبوس آمبولانس، ۲ هواپیما اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتورلانس و ۵ شناور دریایی در ایام نوروز برای خدمت رسانی مشغول فعالیت هستند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این ایام مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • فعالیت گمرکات خوزستان در تعطیلات نوروز
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • فعالیت تجاری گمرکات خوزستان در ایام نوروز
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • استقبال گسترده و کم نظیر علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز