Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:52:29 GMT

قیمت میوه تنظیم بازار شب عید مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۱۲۰۱

قیمت میوه تنظیم بازار شب عید مشخص شد

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان باقرخانی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : برای تنظیم بازار میوه شب عید امسال ۷۵۰ میوه شامل ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب خریداری شده است.

او گفت : سیب درختی زرد و قرمز با قیمت ۱۰ هزار تومان و پرتغال با قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: عرضه میوه تنظیم بازار از امروز در ۱۵۰ نقطه استان کرمانشاه آغاز شده است.

باقرخانی افزود: در ۸۰ نقطه شهر کرمانشاه شاهد عرضه میوه تنظیم بازار شب عید خواهیم بود.

او گفت: در صورت نیاز میوه بیشتری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خریداری و عرضه خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن معدن و تجارت میوه شب عید قیمت میوه استان کرمانشاه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر هیأت دولت به استان سمنان تاکید کرد: امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان برای دومین بار، شاهد حضور وزیر صنعت معدن و تجارت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سفر وزیر صمت در قالب سفر هیأت دولت دو روزه خواهد بود، تاکید کرد: وزیر صمت امروز و فردا در استان حضور یافته و از طرح‌های صنعتی مهم و همچنین بنگاه‌های اقتصادی استان سمنان بازدید خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح چهار پروژه اقتصادی و تولیدی با حضور وزیر صمت کابینه سیزدهم خبر داد و ادامه داد: این کارخانه‌ها در زمینه منسوجات، باطری، طرح‌های نیروگاهی و… خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه بازدید از خط انتقال پساب شهری و شهرک صنعتی سمنان از جمله دیگر برنامه‌های وزیر صمت در استان است، ابراز کرد: شرکت در جشن احیا واحدهای راکد با حضور رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صمت به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه وزیر صمت امشب در سمنان نشست با کارآفرینان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاهیان خواهد داشت، گفت: افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری فردا پنجشنبه از دیگر برنامه‌های وزیر صمت است.

کد خبر 6080568

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان