Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، با اینکه برخی رسانه های اسپانیایی از عدم بازگشت رونالدو به رئال صحبت کردند ولی همچنان مطبوعات این کشور از احتمال بازی کردن کریستیانو برای مادرید می‌نویسند.

مطبوعات مادرید در روز دوشنبه 25 اسفند – 15 مارس در خصوص احتمال بازگشت رونالدو به رئال صحبت کردند و مارکا نوشت: رئال نقشه را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکای اسپانیا نوشت که رئال مادرید در پی برنامه ریزی مالی برای خرید امباپه و هالند در کنار بازگشت احتمالی رونالدو است. مادرید می‌خواهد حساب های خود وارسی کند تا ببیند می‌تواند هالند و امباپه را همزمان در تابستان خریداری کند یا خیر. همچنان صحبت از بازگشت رونالدو به مادرید شنیده می‌شود ولی مشکلات پیش رو به قدری بزرگ و سخت است که برخی اعتقاد دارند بازگشت کریستیانو غیرممکن است. 

رسانه اسپانیایی نوشت که هدف و نقشه زیدان و پرز در تابستان، جوان سازی ترکیب و جذب بازیکنان آینده دار است.مارکا نوشت که بر هیچ کس پوشیده نیست که رابطه رونالدو با رئال چقدر عالی است و چه میزان این بازیکن در 9 سال بازیگری در مادرید برای کهکشانی‌ها زحمت کشیده است. او شب گذشته مقابل کالیاری یک «پرفکت هت‌تریک» را به ثبت رسانید و توانست هم با پای راست، هم با پای چپ و هم با ضربه سر گل بزند.

پیرلو پس از این بازی اظهار داشت رونالدو توانست جواب منتقدانش را با یک هت‌تریک بی‌نظیر بدهد (اینجا بخوانید) و مدیر ورزشی یووه نیز به تمجید از کریستیانو پرداخت. فابیو پاراتیچی در مصاحبه با اسکای گفت: خنده‌ام می‌گیرد. فکر نمی‌کردم هیچ وقت از بی کیفیتی کریستیانو رونالدو صحبت شود. او در سال 2020، 41 گل در 38 بازی برای یوونتوس به ثمر رساند و هم اکنون نیز در صدر جدول گلزنان سری‌آ قرار دارد. او 5 بار توپ طلا بوده و برای ما یک منفعت محسوب می‌شود. یوونتوس از داشتن او لذت می‌برد. 

مارکای مادرید نوشت که خیلی از مسائل به این فصل بستگی دارد و رئال موظف است که لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را خوب به پایان رساند. بازی رئال مقابل الچه نشان داد که تیم زیدان نیاز دارد تا بهتر شود و عملکرد متفاوت‌تری از خود به اجرا گذارد. این سایت یک نظرسنجی نیز به راه انداخت و از طرفداران رئال پرسید که دوست دارید چه کسی در تابستان از بین هالند، امباپه و رونالدو به جمع بازیکنان مادرید اضافه شود.

در این نظرسنجی تاکنون بیش از 75,743 نفر شرکت کردند که رای‌شان بیشتر به هالند و امباپه متمرکز شده است.طبق گزارش مارکا 44 درصد اعتقاد دارند که هالند باید به رئال بیاید و 41 درصد نیز به امباپه رای داده‌اند. سهم کریستیانو رونالدو نیز از این نظرسنجی 15 درصد است و باید در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

از طرفی دیگر آ.اس نظر متفاوتی را به روی جلد برد و با تیتر «رونالدوی ناشناخته» از علاقه مادرید به بازگشت کریستیانو نوشت. این نشریه مادریدی مدعی شد که جذب رونالدو برای رئال راحت تر از خرید امباپه و هالند خواهد بود ولی باید تکلیف دستمزد 36 میلیون یورویی او مشخص شود.(در اینجا گزارش کامل را بخوانید)

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس مطبوعات اسپانیا رئال مادرید بازیکن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. گل دوم بارسلونا را فرمین لوپز به ثمر رساند که خوشحالی او عصبانیت هواداران رئال مادرید را به همراه داشت.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • شوخی عجیب تونی رودیگر با مأمور امنیتی ورزشگاه سوژه شد + ویدئو
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟