Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:53:31 GMT

«دراکولا» نوروز ۱۴۰۰ می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۲۲۵۰

«دراکولا» نوروز ۱۴۰۰ می‌آید

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سریال دراکولا به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری از روز یک شنبه، یکم فرودین سال ۱۴۰۰ از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا پخش خواهد شد.

در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند.

 در خلاصه داستان دراکولا آمده است: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده.مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند،احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دراکولا محصولی از فیلم مارکت است که قرار است روزهای یک شنبه ساعت ۲۰ از فیلیمو و نماوا منتشر شود.

برچسب‌ها گلاره عباسی شبکه نمایش خانگی دراکولا اندیشه فولادوند محمد بحرانی مهران مدیری ویشکا آسایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلاره عباسی شبکه نمایش خانگی دراکولا گلاره عباسی شبکه نمایش خانگی دراکولا اندیشه فولادوند محمد بحرانی مهران مدیری ویشکا آسایش اخبار کنکور مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم) خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم) هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها