Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین کاوه پور مدیر شهردار منطقه یک اهواز گفت: طرح تهیه کیسه‌های زباله مخصوص بیماران کرونایی که به پیشنهاد رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز بود، برای نخستین بار در خوزستان از سوی شهرداری این منطقه صورت می گیرد.

مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز نیز بیان داشت: این حرکت تعامل گونه شهرداری منطقه یک اهواز ستودنی است و از پیگیری‌های دلسوزانه صورت گرفته کاوه پور شهردار این منطقه، تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ دادستان مرکز استان  به همراه شهردار شهرکرد، معاون زیربنایی و حمل و نقل، معاون معماری و شهرسازی، مدیر فنی و نظارت بر طرح‌ها و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری از عملیات اجرایی کمربندی ۱۵ خرداد بازدید کردند.
صالحی در این بازدید گفت: تکمیل این طرح به دلیل برخی مشکلات، مدت زمان زیادی به تعویق افتاده بود که در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با تلاش شهردار، مسئولین مربوطه و همراهی مالکین مشکلات حقوقی آن حل شد.
وی با بیان اینکه به زودی شاهد اتمام طرح و افتتاح آن در ماه‌های آینده خواهیم بود، افزود: تکمیل این مسیر می‌تواند به حل بخشی از معضلات ترافیکی شهر کمک شایانی کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود