Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ علی رضا نصیری رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به در پیش بودن چهرشنبه آخر سال، گفت: رویکرد پلیس به موضوع چهارشنبه آخرسال، رویکردی اجتماعی بوده و در کنار اقدامات انتظامی، برنامه‌های هدفمندی در حوزه فرهنگ سازی و آگاهسازی خانواده‌ها در دستور کار ناجا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی گفت: اقدامات پلیس در راستای ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان و خانواده‌ها از طریق رسانه ها، نشریات، صدا و سیما و فضای مجازی، نقش بسزایی در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در سنوات گذشته داشته است.

او با بیان اینکه بسیاری از قربانیان و مجروحان حوادث چهارشنبه آخر سال در سال‌های گذشته، کودکان و نوجوانان بوده اند، افزود: والدین نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان بر اثر لحظه‌ای غفلت، حادثه‌ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود و اعضای خانواده تلخ کنند.

سرهنگ نصیری رضی افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با هنجارشکنی و انجام رفتار‌های پرخطر در جامعه مخالف بوده و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

او افزود: افرادی که در این شب موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند تا روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در اختیار مراجع قانونی می‌باشند ضمن اینکه چنانچه افرادی با اتومبیل اقدام به حمل و یا توزیع مواد محترقه نمایند، علاوه بر دستگیری راننده، خودرو آنان تا تاریخ ۱۵ فروردین توقیف خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه هرگونه تجمعی می‌تواند زمینه انتشار گسترده ویروس کرونا را فراهم آورد، گفت: در این ایام که کادر درمان درگیر مبارزه تمام عیار با ویروس منحوس کرونا هستند، ماندن در منزل و پرهیز از تجمعات مخاطره آمیز در چهارشنبه آخر سال، مانع از شیوع گسترده این بیماری خطرناک شده و به نوعی تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه سلامت و کمک به آنان است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سیدمهدی مهیایی گفت: برنامه و اهتمام استان بر این است که تا پایان امسال از نقاط باقیمانده نیز رفع مخاطره شود.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان بعد از تهران، دومین استان کشور از نظر نقاط حادثه‌ساز جاده است، تاکید کرد: از همه ظرفیت‌های مالی برای به انجام رساندن این کار استفاده می‌کنیم.

مهیایی افزود: از مجموع ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان در دولت سیزدهم، بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون، اضافه کرد: پارسال در این مدت ۱۴ فوتی داشتیم و تعداد فوتی‌های امسال ۷ نفر بوده است.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو سواری به علت حرکات مخاطره آمیز
  • نتانیاهو: به رفح می‌رویم و اسرا را آزاد می‌کنیم/ خانواده‌ اسرا: کاخ سفید با ما بهتر رفتار می‌کند
  • نتانیاهو:به رفح می‌رویم واسرا را آزاد می‌کنیم/خانواده‌های اسرا:کاخ سفید با ما بهتر رفتار می‌کند
  • بازگرداندن دست بند طلا به صاحبش
  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد