Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان از کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی تقاضای این صنف نسبت به پیش از کرونا و افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی نرخ تزئینات ساختمان از جمله کاغذ دیواری، رنگ، پارکت و پرده نسبت به سال گذشته خبر داد.

بهروز میلانی در گفت‌وگو با ایسنا،  گفت: با توجه به اینکه خدمات تزئینات ساختمان به همراه خدمات نصب انجام می‌شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم تمایل ندارند نیروی کار به خانه آنها وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به کاهش رفت و آمدها برای مشتریان مهم نیست که کفپوش، پرده کاغذ دیواری و رنگ خانه خود را تغییر دهند.  

وی همچنین با بیان اینکه نرخ خدمات تزئینات داخلی ساختمان بر اثر نوسانات ارز حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش یافته، تصریح کرد: البته نرخ‌ها به اندازه افزایش نرخ ارز بالا نرفته که یکی از دلایل آن تقاضای کم در این صنف بوده است.  

به گفته رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان، ۸۰ درصد کاغذ دیواری که در داخل استفاده می‌شود از طریق واردات تامین می‌شود، در مورد سایر اقلامی که در این صنف مصرف می‌شود نیز ۳۰ تا ۵۰ درصد آنها وارداتی است و کالاهای تولید داخل نیز مواد اولیه وارداتی دارند. در میان کالاهای مورد استفاده در این صنف، رنگ کامل در داخل تامین می‌شود که قیمت آن به دلیل افزایش حقوق کارگران و کارمندان افزایش داشته است. کفپوش هم تولید داخل و هم وارداتی است که در سال جاری حدود ۴۰ تا ۵۰ درصدافزایش قیمت را تجربه کرده است.  

میلانی همچنین با بیان اینکه ۸۰ درصد پرده‌های پارچه‌ای در داخل تولید می‌شود و ۲۰ درصد به صورت سفارش و مسافری به کشور وارد می‌شود، در پاسخ به سوالی درباره مشکلاتی که در سال جاری در زمینه تامین پارچه وجود داشت، اظهار کرد: چون در سال جاری تقاضای پرده کم بوده مشکل خاصی ایجاد نشده، اما اگر تقاضا زیاد باشد مشکلاتی که در تامین مواد اولیه پارچه و خود پارچه وجود دارد احتمالا مشکل ساز خواهد شد.  

همچنین به گفته وی هیچ یک از کالاهای این صنف شامل رنگ، کفپوش، پرده و کاغذ دیواری صادرات ندارد.
(ایسنا)

برچسب ها: بازار بی رونق ، فروش پرده ، کاغذ دیواری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Nbb

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازار بی رونق فروش پرده کاغذ دیواری کاغذ دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تحقق شعار سال دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در بازار سرمایه، گفت: افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه و رونق آن موجب تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در افزایش تولید با رویکرد مشارکت مردمی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخاب شعار سال برای عمل است و دولتمردان باید تسهیل کنند و موانع را از پیش روی سرمایه گذاری بردارند.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد با فساد و رانت‌خواری در کشور، گفت: با توجه به اینکه برخی شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس زیرمجموعه نیروهای مسلح هستند، در عین حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، هر کجا که فساد اقتصادی در اینگونه شرکت‌ها رخ بدهد و در صلاحیت سازمان قضائی نیروهای مسلح باشد و به ما گزارش شود برخورد قضائی خواهیم کرد و در راستای تحقق شعار سال از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم.

در این دیدار مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گزارشی از وضعیت بازار سرمایه، فرصت‌ها و تهدیدات این بازار بیان کرد.

وی درباره تعامل طرفین در حوزه آموزش و آگاه‌سازی، گفت: این آمادگی وجود دارد از ظرفیت‌های این دو سازمان جهت آموزش و تبیین ظرفیت‌های توسعه بازار و نظارت‌های مؤثر هم‌افزا در مقابله با بسترهای فسادزا و تقویت حوزه نظارتی و افزایش اعتماد عمومی در بازار سرمایه استفاده شود.

در این دیدار که مسلم محمدیاران، مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیروهای مسلح و سید اسماعیل میرعمادی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بورس و اوراق بهادار کشور حضور داشتند، بر ضرورت تعامل این دو سازمان در پیگیری مطالبات و تسهیل فرایندهای فیمابین تاکید شد.

کد خبر 6083932

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • رونق بازار ارومیه با فروش سبزی های کوهی
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود
  • صد و پنجاه و سومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد