Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صلواتی مجری آزادراه‌های مرکز و جنوب کشور در خصوص آخرین وضعیت پروژه آزاد راه اصفهانشیراز گفت: این آزاد راه در مسیر اصفهان – شهرضا- ایزدخواست در محدوده استان اصفهان و ایزدخواست - خسرو شیرین - تنگه براق – سپیدان - تنگه خیاره و نهایتاً شیراز در استان فارس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه کل مسیر آزاد راه اصفهان – شیراز حدود ۳۵۵ کیلومتر است، ابراز داشت: از این میزان ۱۱۶ کیلومتر در مسیر اصفهان – ایزدخواست و ۲۲۵ کیلومتر در مسیر ایزدخواست به شیراز است.

مجری آزادراه‌های مرکز و جنوب کشور با بیان اینکه بهره برداری از آزادراه اصفهان – شیراز ۱۴۰ کیلومتر مسیر اصفهان به شیراز را کوتاه می‌کند، ادامه داد: ۱۰ کیلومتر آن در مسیر اصفهان به ایزدخواست و ۱۳۰ کیلومتر در محدوده ایزدخواست به شیراز است.

۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه آزادراهی اصفهان – شیراز

او با بیان اینکه پروژه آزادراه اصفهان - شیراز با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام می‌شود، ادامه داد: عملیات عمرانی پروژه سال ۹۱ آغاز شده و تا کنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

صلواتی اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از این پروژه را چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون دو هزار میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه هزینه شده و دو هزار میلیارد تومان دیگر نیز نیاز است.

او با بیان اینکه آزاد راه اصفهان – شیراز مسیر تهران به شیراز را حدود ۲.۵ ساعت کاهش می‌دهد، افزود: با استفاده از کنارگذر شرق این امر تسهیل شده است.

مجری آزادراه‌های مرکز و جنوب کشور افزایش ایمنی را از مهم‌ترین دستاورد‌های بهره برداری از آزاد راه اصفهان – شیراز اعلام کرد و گفت: برآورد ما برای این پروژه کاهش ۵۵۰ نفری تعداد فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در این مسیر است.

آورده اقتصادی آزادراه اصفهان – شیراز ۷۰۰ میلیارد تومان است

او با بیان اینکه با بهره برداری از آزاد راه اصفهان – شیراز ۷۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی را در کشور شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این برآورد مربوط به اولین سال بهره برداری از این پروژه است.

صلواتی با بیان اینکه دو خط رفت و برگشت در هر مسیر و ۱۳ مجتمع خدماتی رفاهی برای مسیر آزاد راهی اصفهان – شیراز تعریف شده است، ابراز داشت:۳۶ نقطه پارکینگ و توقفگاه نیز در این مسیر دیده شده است.

او با بیان اینکه آزاد راه اصفهان – شیراز به تنهایی هشت درصد از مسیر آزاد راهی کشور را به خود اختصاص می‌دهد، ابراز داشت: این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین مسیر آزادراهی کشور در خرداد سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزاد راه اصفهان به شیراز وزارت راه و شهرسازی کاهش تصادفات آزاد راه اصفهان بهره برداری میلیارد تومان مسیر اصفهان مسیر آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم