Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@13:35:27 GMT

اتوبوس آمبولانس ساخت داخل به تولید انبوه رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۷۲۹

اتوبوس آمبولانس ساخت داخل به تولید انبوه رسید

اتوبوس آمبولانس ساخت داخل، با حضور رییس سازمان اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل به تولید انبوه رسید.

به گزارش پول نیوز، پیش از این در قراردادی که فی‌مابین سازمان اورژانس کشور و بزرگ‌ترین خودروساز تجاری خاورمیانه منعقد شد، ایران خودرو دیزل متعهد شد در مدت سه ماه، نمونه اولیه این خودرو را تحویل دهد، اما با همت متخصصان آبی پوش، در مدت ۳۵ روز این پروژه به مرحله بهره برداری رسید و تولید انبوه آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین اتوبوس آمبولانس ساخت ایران، دارای شاسی یک تکه بوده که ظرفیت جاگذاری ۹ تخت بیمارستانی را دارا است. این اتوبوس آمبولانس از موتور پرقدرت OM۴۵۷ با ۳۵۰ اسب بخار توان بهره می برد و همچنین دارای سرویس بهداشتی، مدیکال باکس کامل اورژانس و سایر امکانات و تجهیزات روز آمبولانس است.

ایران خودرو دیزل با داخلی سازی محصولات و استفاده از ظرفیت های سازندگان داخلی در تکمیل این محصول، کاهش ارزبری بسیار بالایی در هر دستگاه اتوبوس آمبولانس ایجاد کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سرویس بهداشتی اورژانس تجهیزات آمبولانس خودروساز اتوبوس آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران