Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:08:43 GMT

کمبود گاز نیروگاه‌ها دلیل قطعی برق مشهد است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۷۵۵

کمبود گاز نیروگاه‌ها دلیل قطعی برق مشهد است

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با اشاره به اینکه «به علت برودت هوا در شمال و غرب کشور مصرف گاز خانگی افزایش یافته است» گفت: خاموشی‌های امروز در مشهد به علت محدودیت ورودی گاز در نیروگاه‌های برق مشهد است. خاموشی‌ها تا ساعت ۱۵ امروز رفع خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاشی در خصوص دلایل قطعی‌های برق امروز در سطح مشهد، اظهار کرد: این خاموشی‌ها به علت محدودیت گازرسانی به نیروگاه‌های برق در مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با توجه به اینکه برودت هوا در غرب و شمال کشور بسیار افزایش پیدا کرده است، مصرف گاز بالا رفته و ورودی گاز نیروگاه‌های برق کاهش پیدا کرده و با محدودیت مواجه شده است.

وی افزود: از مرکز کنترل برق کشور به شرکت توزیع نیروی برق اعلام شده است تا مدیریت بار اضطراری صورت گیرد. برای جلوگیری از ایجاد خاموشی‌های گسترده در سطح شهر با توجه به اتوماسیون شبکه‌های برق در مشهد این کار به صورت چرخشی در سطح شهر حال انجام است. خاموشی‌ها در هر منطقه حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در مورد عدم اطلاع‌رسانی اولیه به مردم عنوان کرد: این دستور به صورت آنلاین اعلام شده است و باید در صدم  ثانیه مدیریت بار صورت گیرد و امکان اطلاع‌رسانی وجود نداشته است. با توجه به میزان مدیریت بار اضطراری و بر اساس برآوردهای انجام شده خاموشی‌ها تا ساعت ۱۵ امروز پایان خواهد یافت.  امیدواریم این مساله امروز اتمام یافته و مشکل برطرف شود. از مردم تقاضا داریم که در مصرف گاز و  وسایل برق  صرفه جویی کنند تا  از این  بحران گذر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بار اضطراری از طرف مرکز کنترل برق تهران  اعلام شده است و تنها صرفا برای مشهد انجام نشده است. اگر این همکاری  صورت نمی‌گرفت شاهد خاموشی‌های  بیشتری در سطح مشهد بودیم.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق مدیریت بار نیروگاه ها خاموشی ها برق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه خاموشی برق در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، بر اساس این اطلاعیه به منظور تعمیرات و بهینه سازی شبکه فردا از ساعت۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برق شهر چرام و روستاهای تابعه قطع می شود.
در اطلاعیه این شرکت از مردم چرام خواسته شده است جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

دیگر خبرها

  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر