Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:56:42 GMT

نورافشانی پل طبیعت در شب نوروز ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۵۲۴۲

نورافشانی پل طبیعت در شب نوروز ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از نورافشانی خاص و ویژه پل طبیعت در نخستین شب نوروز ۱۴۰۰ در قالب «نوروزگاه عید شرقی» خبرداد.

به گزارش ایسنا،  سید محمد حسین حجازی در این باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰ علاوه بر برنامه های نوروزی عید شرقی، نورافشانی خاص و ویژه ای در پل طبیعت به عنوان نماد نوین شهر تهران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی اراضی عباس آباد، مدیر عامل شرکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد نوروز ۱۴۰۰ را نوروزی متفاوت دانست و تولید ویژه برنامه هایی مانند؛ قصه های تهران، حرف دل، رادیو گردشگری پل، هنرهای خیابانی، نصب المان های نوروزی، تور گردشگری، تولید کلیپ موسیقی، تولید انیمیشن ۱۴۰۰ و جشن ملی پرچم از اول تا ۱۲ فروردین و پخش از صفحات مجازی با مشارکت ایرانسل و تلویزیون تعاملی لنز را از جمله برنامه های تدارک دیده شده در نوروز وبرای شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران نوروز۱۴۰۰ اراضی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی گفت: به منظور تأمین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری شامل ۴ تن گوشت گوساله منجمد، ۱۱ تن مرغ منجمد، ۶۵۰ کیلوگرم سیب، ۱۸ تن شکر خانوار و نیز ۲۰ تن شکر مخصوص قنادی‌ها با قیمت مصوب و با نظارت واحد بازرسی این مدیریت در سطح شهرستان عباس آباد توزیع شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید، توزیع ۲۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده در نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • هیچ شناور دریایی در نوروز امسال از سرویس خارج نشد
  • پایان «کودک شو» در نوروز/ شروع ضبط با حضور مردم
  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی
  • نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با رسانه ملی
  • ۴۰ هزار گردشگر از آثار تاریخی نوش آباد دیدن کردند
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو