Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@18:46:03 GMT

افزایش هزینه یک جهیزیه ۱۵ میلیونی به ۲۰۰ میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۵۵۶۲

افزایش هزینه یک جهیزیه ۱۵ میلیونی به ۲۰۰ میلیون تومان

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اهواز گفت: ۴۶ سال است که در بازار فعالیت می‌کنم و تاکنون هیچ وقت بازار را به این بدی ندیده بودم؛ برای سال آینده نیز امیدوار به بهبود شرایط بازار نیستم و با این وضعیت با افزایش قیمت در کالا‌های خانگی مواجه می‌شویم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا جهانی با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی در آستانه عید نوروز اظهار کرد: کل بازار در رکود قرار دارد و هیچ فرد بازاری از درآمد خود رضایت ندارد؛ ثبات در بازار وجود ندارد و تعداد معاملات نیز بسیار اندک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در خوزستان ما با عناوین مختلف خسارت می‌دهیم؛ برخی از اصناف خرید‌هایی سنگین برای جبران ضرر و زیان‌های به وجود آمده، کرده‌اند که این خرید‌ها در آستانه شب عید با تعطیلات کرونایی، آسیب‌های بسیار جدی به آن‌ها وارد کرده است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اهواز با اشاره به کاهش لوازم خانگی خارجی در بازار عنوان کرد: اجناس بدون ضمانت یا در اصطلاح قاچاق، نوسان قیمت بسیار بالایی دارند و قیمت آن‌ها با نرخ دلار تغییر می‌کند، اما متاسفانه قیمت کالا‌های تولید داخلی نیز حتی در زمان کاهش نرخ دلار افزایش یافت.

جهانی افزود: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی به تعهدات خود در قبال ما به خوبی عمل نمی‌کنند و کالا‌ها را به صورت قطره‌چکانی و یا به شرط خریدن دیگر کالا‌ها به ما تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به نارضایتی فروشندگان لوازم خانگی از فشار‌های مالیاتی بر آن‌ها در این شرایط بازار گفت: در سال جاری با اعمال تعطیلات متعددی برای اصناف روبه‌رو بوده‌ایم، اما سازمان امور مالیاتی علی‌رغم تعطیلی‌های اعمال‌شده برای اصناف، با ما همکاری نمی‌کند و مالیات‌ها را با نرخ تورم از ما اخذ می‌کنند.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اهواز تصریح کرد: عمده مشکلات ما با شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی و نمایندگی‌هایشان، سازمان امور مالیاتی و اعمال تعطیلات برای اصناف است.

جهانی افزود: ۴۶ سال است که در بازار فعالیت می‌کنم و تاکنون هیچ وقت بازار را به این بدی ندیده بودم؛ برای سال آینده نیز امیدوار به بهبود شرایط بازار نیستم و با این وضعیت با افزایش قیمت در کالا‌های خانگی مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به هزینه یک سری جهیزیه منزل گفت: پنج سال پیش هزینه جهیزیه منزل به طور متوسط ۱۵ میلیون تومان بود، اما همان جهیزیه با قیمت‌های کنونی حداقل به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جهیزیه افزایش قیمت لوازم خانگی فروشندگان لوازم خانگی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود