Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش در برابر بزرگترین چالش قرن قرار دارد و شرایط بیماری کرونا همه معادلات نظام آموزشی را تحت الشعاع قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: جمعیت عظیم دانش‌آموزان و فرهنگیان که همیشه آموزش حضوری را در اختیار داشتند دچار تغییر و تحولاتی شدند و در حقیقت بستری جدید فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تاب‌آوری همه مجموعه‌ها و به ویژه نظام تعلیم و تربیت در این عرصه خود را به خوبی نشان داد و در این مسیر بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی، مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و فضای مجازی به کمک آموزش و پرورش آمد. به هر شیوه تلاش کردیم تا آموزش تعطیل نشود و درک عمیقی از وضعیت موجود در بین همه مجموعه ایجاد و همه بتوانند با شرایط پیش آمده خود را وفق دهند.

وی افزود: در حوزه ارتقای سواد رسانه‌ای اقدامات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش صورت گرفته و به دنبال تامین ابزار الکترونیکی هوشمند برای دانش‌آموزان در شرایط فعلی هستیم و تلاش کرده‌ایم تا از ظرفیت‌های دولتی، مردمی، مشارکتی و خیرین در این مسیر بهره‌گیری کنیم.

حاجی میرزایی بیان کرد: برای دانش‌آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند به شیوه‌ها و روش‌های دیگر کار انجام گرفته از جمله تهیه درس‌نامه‌ها و خودآموز و تلاش شده تا آموزش استمرار و جریان داشته باشد. در حوزه جذب نیروی انسانی در سال جاری حدود 100 هزار نیرو جذب شده و می‌شوند و در بخش بهبود وضعیت معلمان نیز لایحه رتبه‌بندی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

پربیننده ترین افزایش ۴میلیون تومانی حقوق بازنشستگان آخرین رنگ‎‌بندی کرونایی شهر‌های کشور پرداخت حق‌التدریس معلمان به طور کامل جزییات اجرای محدودیت تردد شبانه در نوروز۱۴۰۰ خودکشی سیاسی قالیباف

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان برجام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید طریفی حسینی عصر چهارشنبه در جلسه با مدیران مدارس غرب استان سمنان به میزبانی کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار ضمن بیان اینکه مهمترین رویداد حوزه وزارت آموزش و پرورش به سرانجام رسیدن طرح رتبه بندی معلمان بوده است، ابراز داشت: بر پایه طرح مذکور برای معلمان ورودی سال ۱۴۰۳ باز. منابع مالی در نظر گرفته شود.

وی ضمن بیان اینکه معلمان در صورت کسب شرایط لازم هر چهار سال ارتقای رتبه خواهند داشت، افزود: برای رتبه بندی معلمان ۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه این میزان هزینه کرد برای رتبه بندی معلمان در شرایطی که کل بودجه سازمان نوسازی مدارس طی سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان بود، ابراز داشت: رتبه‌بندی معلمان در واقع به دنبال ارتقا معیشت معلمان و کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت است.

طریفی حسینی ضمن بیان اینکه ۸۵۰ هزار معلم رتبه بندی شدند، تصریح کرد: دولت سیزدهم نیز بر این موضوع اهتمام دارند که برای ۱۴۰۳ پیگیری بیشتری خواهد شد.

وی از جذب ۷۲ هزار معلم طی سال جاری از طریق آزمون استخدامی خبر داد و افزود: ۱۹ هزار مربی پرورشی، تربیت‌بدنی و مربی سلامت نیز از اول مهر کار خود را در مدارس آغاز می‌کنند.

کد خبر 6081158

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش