Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ که با مصدومیت های گاه و بیگاه خود، هواداران میلان را نگران کرده است، مهیای بازگشت دوباره به میادین می شود. غول سوئدی روسونری شرایط بدنی خوبی را در آستانه دیدار حساس با منچستریونایتد دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ دائما با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و ۱۳ بازی میلان در رقابت‌های سری آ را به این دلیل از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سوئدی آخرین بار در پیروزی ۲-۱ روسونری برابر رم دچار آسیب دیدگی شد و از آن زمان تا به حال از میادین دور بوده است.

یکی از مهم ترین مسابقاتی که زلاتان به دلیل مصدومیت از دست داد، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد بود؛ جایی که میلان به لطف گل لحظات پایانی سیمون کیائر به یک تساوی ارزشمند در اولدترافورد دست یافت تا برای صعود به مرحله بعد امید فراوانی داشته باشد.

در حالی که گفته می‌شد ستاره ۳۹ ساله میلان به دلیل آسیب دیدگی در مسابقه برگشت برابر منچستر یونایتد نیز غایب خواهد بود اما توتو اسپورت گزارش جدیدی را در این باره منتشر کرده است. بر اساس ادعای این نشریه تورینی جدیدترین آزمایشات روی زلاتان کاملا امیدبخش بوده و به نظر می رسد که او مشکلی برای حضور در برابر تیم سابق خود نخواهد داشت.

با این حال بعید به نظر می‌رسد که استفانو پیولی روی زلاتان ریسک کند و او را از ابتدا به بازی بگیرد بنابراین احتمالاً در بازی پنجشنبه شب شاهد حضور این بازیکن روی نیمکت میلان خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ لیگ اروپا منچستریونایتد میلان توتو اسپورت استفانو پیولی استفانو پیولی توتو اسپورت زلاتان ابراهیموویچ لیگ اروپا منچستریونایتد میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان