Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:06:04 GMT

ناتوانی پلیس لندن در تأمین امنیت زنان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۰۰۴

ناتوانی پلیس لندن در تأمین امنیت زنان

رهبر حزب کارگر انگلیس ناتوانی نیروهای پلیس لندن در تأمین امنیت زنان در این کشور را محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه ایندیپندنت، «کر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس  گفت: صحنه‌هایی که شنبه شب شاهد آن بودیم، عمیقاً ناراحت‌کننده بودند و فکر می‌کنم پاسخی اشتباه به زنان بسیار زیادی بود که در کنار یکدیگر جمع شده بودند تا به‌ دلیل آنچه برای «سارا ایوارد» (Sarah Everard) روی داد، سوگواری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود: همچنین آن‌ها برای اشاره به نکته مهم‌تری درباره آزار، خشونت و تجاوز هر روزه که در خیابان‌های کشور علیه آن‌ها رخ می‌دهد جمع شده بودند. پاسخی که به آن‌ها داده شد، اشتباه بود.

این در حالیست که یک مامور پلیس انگلیس که به ربودن و قتل زنی جوان در لندن متهم شده است، شنبه هفته جاری برای آغاز مراحل دادرسی و محاکمه در دادگاه حاضر شد.«وِین کوزنس» ۴۸ ساله متهم است که «سارا ایوارد» (Sarah Everard)، زنی ۳۳ ساله از ساکنین شهر لندن را هنگام بازگشت به خانه ربوده و به قتل رسانده است.این زن جوان بریتانیایی روز سوم مارس شب‌هنگام از آپارتمان یکی از دوستانش به قصد بازگشت به منزل خارج شد؛ اما هرگز به مقصد نرسید.

ناپدید شدن «سارا ایوارد» در رسانه‌های انگلیس بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد؛ این ماجرا سپس با دستگیری و بازداشت شدن یکی از نیروهای پلیس پایتخت به اتهام دست داشتن در این جنایت ابعاد گسترده‌تری به ویژه از نظر افزایش ناامنی علیه زنان پیدا کرد.پلیس مرکزی لندن در این خصوص اعلام کرد: «وِین کوزنس» سال ۲۰۱۸ به عضویت این نیرو درآمد و اخیرا تحت فرماندهی یگان مامور حفاظت از اماکن پارلمانی و سفارتخانه‌های خارجی در پایتخت بریتانیا مشغول به خدمت شده بود.

 شهر لندن- پایتخت انگلیس- روز شنبه و همزمان با برگزاری نخستین جلسه محاکمه مأمور پلیسی که یک زن ۳۳ ساله را به قتل رساند؛ صحنه درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی شد.بیش از یک هزار معترض با حضور در خیابان‌های لندن، از پلیس و سایر نهادهای اجتماعی بابت ناتوانی در تأمین امنیت زنان انتقاد کردند.این مسئله به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که ربوده شدن و در نهایت قتل «سارا ایوارد» به دست یک نیروی پلیس انجام شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پلیس انگلیس حزب کارگر انگلیس روزنامه ایندیپندنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران

    از میان تصاویر

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد
  • واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
  • سفارت ایران در لندن: اتهامات علیه سپاه فاقد اعتبار است