Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@07:17:15 GMT

سود سهام عدالت تا پنج‌شنبه واريز مي شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۰۵۹

سود سهام عدالت تا پنج‌شنبه واريز مي شود

خبرگزاری آریا- سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنج‌شنبه واریز کنیم.

به گزارش آریا لرستان ، فرهاد دژپسند وزیراقتصاد در مورد واریز سود سهام عدالت اظهارداشت: از 10 روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها بگیریم و قبل از عید پرداخت کنیم. سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان داشت: رقم سود عدد خوبی است؛ مثلاً برای یک خانواده چهار نفره حدود 800 هزار تومان واریز می‌شود. می‌خواهیم آن را کامل به افراد بدهیم. می‌توانیم الان نفری 100 هزار تومان بدهیم، اما تلاشمان این است که تا آخر همین هفته به طور کامل پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سود سهام عدالت سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال 85 درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آنها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

به نقل از ورزش سه حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود 3200 میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا 320 میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و 2900 میلیارد باقی‌مانده هم در 12 قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898533

دیگر خبرها

  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت کی واریز می‌شود؟ 
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟