Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@20:47:40 GMT

قاسمی نژاد، در آستانه پیوستن به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۲۴۴

قاسمی نژاد، در آستانه پیوستن به استقلال

خبرگزاری آریا- هافبک- مهاجم پدیده با مدیران استقلال به توافق نهایی رسید و به زودی قراردادش را نهایی می‌کند.
به گزارش ، امین قاسمی‌نژاد که یکی از اصلی‌ترین اهداف استقلال در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود، دقایقی قبل با مدیران این باشگاه‌ گفت‌وگویی کوتاه مدت انجام داد و بدون اینکه تصویری از عقد قرارداد او انتشار پیدا کند، از این باشگاه بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک- مهاجم پدیده که پس از درخشش در این تیم مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته و تبدیل به گزینه اصلی آبی پوشان شده است، حدود ساعت 16:45 امروز دوشنبه به این باشگاه رفت تا مراحل نهایی قراردادش را انجام دهد.
دقایقی قبل و بعد از حضور قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس و مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین علی نامداری، مشاور مدیرعامل نیز در دفتر این باشگاه حضور یافتند. در حالی که گفته می‌شد توافق نهایی با امین قاسمی‌نژاد به دست آمده و قرارداد این بازیکن به زودی رسمی می‌شود و تصویر او در کنار پیراهن استقلال منتشر خواهد شد، این اتفاق نیفتاد و ستاره مشهدی‌ها پس از توافق نهایی، از این باشگاه بیرون رفت.
ورود و خروج امین قاسمی‌نژاد از باشگاه استقلال کمتر از 30 دقیقه طول کشید که در نوع خود جالب توجه بود و این اتفاق در شرایطی افتاد که هواداران این تیم منتظر تصویر این بازیکن با لباس آبی بودند ولی قرارداد نهایی بین طرفین به اواخر امشب یا صبح فردا موکول شد. قاسمی‌نژاد برای دقایقی با مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت‌وگو کرد، اما بخاطر اینکه باشگاه شهرخودرو(پدیده) دچار مشکلات مدیریتی است، طرفین منتظر ماندند تا وضعیت مدیریتی این باشگاه تا پایان امشب مشخص شود و پس از آن با صدور رضایت‌نامه، قاسمی‌نژاد احتمالا تا فردا صبح آبی‌پوش شود.
توافق باشگاه استقلال با امین قاسمی‌نژاد نهایی شده و به سرانجام رسیده و باید این بازیکن را خرید جدید آبی‌ها دانست؛ البته این باشگاه نیز در حال مذاکره با طرف مشهدی است تا در ساعات پایانی امشب رضایت را از طرف مقابل بگیرد و قرارداد را رسمی کند. استقلال تا به امروز سعید مهری و آرمان رمضانی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفته، اما جذب امین قاسمی‌نژاد برای تماشاگران این تیم جذاب‌ترین جابجایی در نیم‌فصل خواهد بود و امیدوار هستند قرارداد وی رسمی شود.
مهاجم شهر خودرو بدون دریافت رضایتنامه به باشگاه استقلال رفت که البته منجر به عقد قرارداد نشد. مطابق پیش بینی ها قرارداد قاسمی نژاد با استقلال نهایی نشد. امین قاسمی نژاد امروز به باشگاه استقلال رفت تا اینطور به نظر برسد که کارهای پیوستن این بازیکن به این باشگاه نهایی شده است. با این حال قاسمی نژاد دقایقی پیش باشگاه استقلال را ترک کرد و در این بین مدیر برنامه این بازیکن اعلام کرد که فردا و بعد از استعلام های لازم قرارداد او نهایی خواهد شد.
اما چرا قرارداد قاسمی نژاد با استقلال نهایی نشد؟ ماجرا از این قرار است که قاسمی نژاد هنوز رضایتنامه خود را از باشگاه شهرخودرو دریافت نکرده و این باشگاه برای صدور اجازه جدایی او 4 میلیارد پول می خواهد. با این شرایط در صورتی که استقلال بتواند 4 میلیارد پول رضایتنامه را پرداخت کند قاسمی نژاد را به خدمت خواهد گرفت و در غیر اینصورت جذب این بازیکن منتفی خواهد شد.
قاسمی نژاد در مورد اینکه فرهاد مجیدی در مصاحبه ای رسما نسبت به جذب او صحبت کرده است هم گفت: خوشحالم آقای فرهاد مجیدی که یکی از اسطوره های استقلال است نظر مثبتی در مورد من دارد. مطمئنم با حضور آقا فرهاد و بازیکنان خوبی که استقلال دارد می توانیم کارهای بزرگی در این تیم انجام بدهیم.
مهاجم مورد نظر استقلال در پایان گفت: من 2 سال برای باشگاه شهرخودرو زحمت کشیدم. مهدی رحمتی هرکاری می توانست برای من انجام داد و حالا باید آقای حمیداوی و خلیل زاده با هم به توافق برسند که امیدوارم تا فردا این اتفاق رخ بدهد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قاسمی نژاد استقلال امین قاسمی نژاد باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال 1403 به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت B

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، به تسنیم گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی