Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرهاد دژپسند در مورد واریز سود سهام عدالت اظهارداشت: از ۱۰ روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها بگیریم و قبل از عید پرداخت کنیم. سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان داشت:‌ رقم سود عدد خوبی است؛ مثلاً برای یک خانواده چهار نفره حدود ۸۰۰ هزار تومان واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم آن را کامل به افراد بدهیم. می‌توانیم الان نفری ۱۰۰ هزار تومان بدهیم اما تلاشمان این است که تا آخر همین هفته به طور کامل پرداخت شود.

* سه سناریو درباره دامنه نوسان بورس

وی در مورد اینکه دامنه نوسان بورس تغییر کرده است، تصریح کرد: قرار است در جلسه فردای شورای عالی بورس تصمیم‌گیری شود. براساس مصوبه قرار شد یک ماه پس از اجرای دامنه فعلی، ارزیابی و بررسی صورت بگیرد و در مورد آن تصمیم گیری شود.

وزیر اقتصاد عنوان کرد:‌ حرفه‌ای‌ها دنبال این هستند که از دامنه نامتقارن عبور کنیم. توده سهامداران البته موافق نیستند. باید بحث شود که کدام دامنه را انتخاب کنیم.

دژپسند اظهار داشت: عده‌ای که می‌گویند از دامنه نامتقارن عبور کنیم یک دیدگاه شاذ دیگری هم دارند که دامنه نوسان به مثبت و منفی ۱۰ درصد برسد.

وی تضریح کرد: تصمیم گیری در مورد دامنه سه حالت دارد؛ یا دامنه نوسان نامتقارن یک ماه دیگر تمدید می‌شود، یا به حالت قبل برمی‌گردد و یا حالت جدید مثبت و منفی بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 590860

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دامنه نوسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده

دریافت 3 MB دریافت 878 KB

به گزارش همشهری آنلاین، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات

هاشمی در این جلسه اظهار داشت: از پیشکسوتان دو تیم تشکر می‌کنم. ۵ درصد از سهام این دو باشگاه در اختیار وزارت ورزش است که با همکاری این عزیزان این ۵ درصد نیز واگذار خواهد شد تا واگذاری این دو باشگاه به‌صورت کلی انجام شود تا مشکلی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی نداشته باشند.

تصاویری از آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس و بخشی از صحبت های وزیر ورزش و جوانان را ببینید.

کد خبر 846933 منبع: ایرنا برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی ویژه ورزشی فوتبال ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی