Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار برای هرکیلوگرم پرتقال شب عید ۱۱ هزار تومان و هرکیلوگرم سیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که با نوسان قیمت ۵۰۰ تومان بیشتر یا کمتر به فرش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ اسماعیل نادری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران گفت: قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار برای هرکیلوگرم پرتقال شب عید ۱۱ هزار تومان و هرکیلوگرم سیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که با نوسان قیمت ۵۰۰ تومان بیشتر یا کمتر به فرش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به قیمت مرغ گفت: در روزهای گذشته به دلیل مشکلات و کمبود مرغ در تهران بخشی از مرغ زنده استان به  تهران حمل شد که باعث افزایش قیمت مرغ در اصفهان شده بود، از این رو با تدابیر اندیشیده شده در شهرستان‌های استان مرغ با قیمت مصوب و طرح نظارت مسئولان شهرستان به فراوانی عرضه می‌شود همچنین در کلانشهر اصفهان از روز گذشته فراوانی مرغ را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب هرکیلو مرغ ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است، اظهار داشت: در برخی از فروشگاه‌ها بیش از قیمت مصوب به فروش می‌رسد که با توجه به تصمیمات اخذ شده مشکلات در این راستا برطرف خواهد شد.

نادری تصریح کرد: تلاش می کنیم در بخشی از واحدها و فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ مرغ را با قیمت مصوب عرضه کنیم، در حال حاضر برای بازار عید با افزایش ورودی مرغ گرم به بازار روند کاهشی را حفظ و به روند مصوب می‌رسانیم.

به گفته وی مرغ گرم با قیمت مصوب در فروشگاه های زیرمجموعه کشتارگاه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

 

سخنگوی ستاد تتنظیم بازار استان اصفهان بیان کرد: طی ۲ هفته اخیر بیش از ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سطح شهر توزیع شد و همچنان روند توزیع ادامه دارد، قیمت مصوب هرکیلو مرغ منجمد ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، تعاون و رفاه است.

وی با بیان اینکه واردات گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار ملی مصوب شده است، تصریح کرد: از روز گذشته قیمت گوشت قرمز کاهشی بوده و با ورود گوشت وارداتی به قیمت واقعی خود نزدیک می‌شود.

نادری اظهار کرد: در ۳۰ نقطه از کلانشهر اصفهان با اولویت سازمان میادین و شهرداری‌ها برابر مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و با عنایت به دستور مقام قضایی در مناطق حاشیه‌ای شهر، بخش مرکزی، شرق استان و تعاونی‌های مصرف و اماکن از قبل مشخص شده اقلام در حال توزیع است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شب عید میوه مرغ ستاد تنظیم بازار کرونا کارگروه تنظیم بازار هزار و ۵۰۰ تومان قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول