Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی شورای حل اختلاف تهران و کمک خیرین بازار بزرگ تهران یکصد بسته ارزاق حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان استان تهران توزیع می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، گل‌زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی شورای حل اختلاف تهران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های مکرر صورت گرفته این مجتمع و کمک خیرین هیأت امناء بازار بزرگ تهران تعداد یکصد بسته حمایتی معیشتی از امروز تا عید نوروز بین خانواده‌های نیازمند زندانیان ندامتگاه زنان استان تهران توزیع  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حقوق متقابل مردم و حاکمان، مدیریت صحیح در همه ابعاد جامعه برای حل مشکلات مردم و پر کردن خلاءها از زندگی مادی و معنوی آنها را وظیفه مسئولین برشمرده و بر منشاء اجتماعی بسیاری از رفتارهای ضد اجتماعی و سهیم بودن دولت و کل جامعه در هدایت انسان در مسیر درست و یا انحراف آنها از هنجارها و ارزش‌های جامعه تاکید و حمایت همه جانبه به ویژه از خانواده‌های نیازمند زندانیان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را وظیفه همگانی دانست.                                                                

سرپرست مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی شورای حل اختلاف تهران در پایان گفت: به همین سبب در آستانه اعیاد شعبانیه و عید نوروز برنامه ریزی کردیم تا به خانواده‌های نیازمند زندانیان  ندامتگاه زنان که حقیقتا عمل خداپسندانه‌ای است با کمک و همراهی خیرین بازار بزرگ تهران به اندازه وسعمان حمایت کنیم که الحمدلله این مهم به انجام رسید.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزاق توزیع بسته ارزاق بسته های ارزاق خانواده های نیازمند زندانیان شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی