Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، روند رو به رشد این تیم آغاز شده است. آرش رضاوند معتقد است در بردهای استقلال همه نقش دارند. هافبک آبی پوشان مدعی شده است زمانی که تیم نتیجه می گیرد، بازی خوب او هم به چشم می آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، آرش رضاوند هافبک تیم استقلال اعتقاد دارد که دیدن شدن او در هفته‌های اخیر به خاطر نتایج تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضاوند درباره شرایط تیم استقلال برای بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر گفت:

خوشبختانه با دو برد اخیر شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم و امیدوارم روندی را که داریم، ادامه دهیم و بتوانیم با نتایج خوب باعث خوشحالی هواداران شویم.

او افزود:

هنوز کار داریم که به شرایط ایده‌آل برسیم. کادر فنی جدید نیاز به زمان دارد تا افکارش را پیاده کند؛ اگر چه کادر فنی سال گذشته هم حضور داشت و با بازیکنان آشنایی دارد. برد مقابل فولاد خوزستان و پیکان در جام حذفی به تیم استقلال کمک کرد، چون چند هفته نبرده بودیم و شرایط خوبی را سپری نمی‌کردیم.

هافبک تیم استقلال در رابطه با بهتر شدن عملکرد خودش در استقلال گفت:

این موضوع را گفته‌ام که من شاید در برخی از بازی‌ها خوب بازی می‌کردم؛ اما چون نتیجه نمی‌گرفتیم دیده نمی‌شد. این دو هفته بازی‌ها را بردیم و هر کسی خوب بازی کرده بازی‌اش به چشم آمده است.

رضاوند در خصوص مشکل بین فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر گفت:

از این مسائل در فوتبال رخ می‌دهد. چیز خاصی نبوده و بین هر بازیکنی اتفاق می‌افتد. نباید این مسائل را بزرگ کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرش رضاوند استقلال فرشید اسماعیلی محمد دانشگر آرش رضاوند استقلال فرشید اسماعیلی ماشین سازی محمد دانشگر تیم استقلال آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان

آفتاب‌‌نیوز :

اختلاف یک امتیازی در صدر جدول، رقابت برای قهرمانی را بین دو غول بزرگ پایتخت به اوج خودش رسانده است. پرسپولیس که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته نمی‌خواهد از جنگ قهرمانی با رقیب سنتی پا پس بکشد. شاگردان اوسمار در حالی امروز در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهند رفت که تیم محبوب آبادانی‌ها اصلا شرایط خوبی ندارد و نتایج بسیار ضعیف این تیم باعث شده تا خطر سقوط بیشتر از قبل برای این تیم حس شود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که اوسمار با توجه به نمایش خوب تیمش و همچنین نتایج ایده آلی که تیم او در هفته‌های اخیر گرفته، نمی‌خواهد به ترکیب برنده دست بزند و پرسپولیس با همان ترکیب بازی با ملوان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف دو غایب پرسپولیس در این بازی هستند و در بازی امروز حضور ندارند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت به این شکل است: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس