Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در بیست و پنجم اسفند ماه ۱۳۹۹ به ورزش‌های فوتسال و فوتبال اختصاص دارد.

جزای مالی کمیته انضباطی علیه تیم فوتسال فردوس قم

تیم فردوس قم به دلیل اعتراض کادر فنی به داوری و سوء رفتار تیمی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های فردوس قم و مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که از سوی یکی از تماشاگران تیم فردوس قم تخلفاتی مبنی بر پرتاب آب و توپ به داخل زمین و سوء رفتار تیمی رخ داد و به همین دلیل تیم فردوس قم  به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 

شهاب بشری، بازیکن تیم فردوس قم به دلیل اهانت و فحاشی پس از اخراج از سوی داور، سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند؛البته این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

 

ستاره‌های استقلال و پرسپولیس میهمان شهدای گمنام قم

تیم فوتبال منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس تهران با ترکیبی از ستاره‌های درخشان اسبق کشورمان و تیم ملی در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشکسوتان شهدای گمنام قم می‌رود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان هیئت فوتبال و تیم پیشکسوتان شهدای گمنام قم، این دیدار از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار خواهد شد، در حالی که چهره‌های مطرحی در ترکیب تیم منتخب استقلال و پرسپولیس حضور دارند.

برخی از نفرات تیم منتخب استقلال و پرسپولیس شامل مجید علیان (دروازه‌بان)، صادق ورمزیار، مهدی فنونی‌زاده، مرتضی فنونی‌زاده سعید نعیم‌آبادی، محمدرضا مهران‌پور، رحیم یوسفی، هاشم حیدری و محمدرضا حیدریان است، ضمن این که صحبت از حضور نفراتی همچون ناصر محمدخانی، محمد پنجعلی، بیژن طاهری و چند چهره سرشناس دیگر نیز وجود دارد.

همچنین تیم فوتبال پیشکسوتان شهدای گمنام قم به مربیگری محمدرضا نیکوبیان و با حضور بازیکنانی همچون رضا گلباشی، الله‌وردی محمدی، جواد آبادی، مهدی یگانه، مهدی بهشتیان، جواد رنگرز جدّی، محمدرضا ابوالحسنی، حمید قنبری، علی مومن، حسن مکّاری، علی شریف، ابوالفضل بیگلر، حسین صدّیق، محمد بیگلر، سعید پیروزنژاد، داود قنبری، داود قانم، عباس اروندی، محمد نصیری، ابراهیم غلامی، میلاد آبادی، محسن قنبری، یوسف داودآبادی، سیدهادی حسینی، سیدمهدی ضیایی و محسن ملکی به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس می‌رود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال استقلال و پرسپولیس شهدای گمنام قم تیم فردوس قم جریمه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است...

طرفداری| پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند.

حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت:

نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد:

این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سید حسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد:

خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد:

شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گلزنی گوستاوو بلانکو به ایرنا گفت:

بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • واکنش ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به حمله موشکی به اسرائیل + عکس
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • کریستیانو رونالدو در آستانه محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی