Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: اینکه اصلاح طلبان برای کسب قدرت تلاش می‌کنند برای این است که بتوانند حق مشارکت در تعیین سرنوشت مردم را برگردانند.

«سهیلا جلودارزاده»، عضو فراکسیون امید در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اینکه اصلاح‌طلبان در صورت شکست در انتخابات 1400 یا ردصلاحیت کاندیدای مطلوبشان چه شرایطی پیدا می‌کنند، گفت:  امیدوارم به این مسائل نرسد ولیکن در آن زمان هم شرایط نسبت به شرایط فعلی تفاوتی نخواهد کرد، فقط اینکه سطح آگاهی مردم بیشتر می شود و خودشان شرایط را مقایسه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در خصوص خاتمی محور بودن اصلاح طلبان اظهار کرد: اینکه شخصیتی که شاخص اتحاد بوده خاتمی است همیشه همین طور بوده و همه سران اصلاحات و افراد متشخص این موضوع را تایید می کنند و این همراهی را با وی دارند و تاکنون عکس آن ثابت نشده است. البته ممکن است برخی ها تندروی کنند اما در رفتار و اعمالی که در بحث سیاسی انجام می دهند همه آنها هم، خاتمی را به عنوان چهره شاخص اصلاحات قبول دارند.

جلودارزاده در پاسخ به اینکه اصلاح‌طلبان در صورت شکست در انتخابات باید به جامعه برگردند یا دوباره برای حضور در قدرت تلاش و ائتلاف کنند، خاطرنشان کرد: فرقی نمی کند همیشه اصلاح طلبان در جامعه بودند، اینکه برای کسب قدرت تلاش می‌کنند برای این است که بتوانند حق مشارکت در تعیین سرنوشت مردم را برگردانند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص استقبال جوانان از گفتمان اصلاح طلبی متذکر شد: البته اگر جوانان بخواهند همراه ما بایستند دیگر جوان نیستند، چون نگاه جوان همیشه به آینده است و انرژی زیادی برای رفتن به جلو دارند. جوامع مترقی و جوامعی که خوب اداره می شوند سعی می کنند با خرد افراد مسن و افرادی که در نیمه های راه هستند، جوانان را همراه کنند و جامعه در یک حالت تعادلی باقی بماند و اهداف توسعه طلبانه و نوگرایی جوانان را ارضا و هم اینکه تعادل بین دهه های مختلف سنی برقرار کنند. ولیکن متاسفانه ما از این موضوع برخوردار نیستیم که بتوانیم جامعه جوان را با خود همراه کنیم به همین دلیل است که باید منتظر باشیم که برخی از جوانان بخواهند فراتر از اصلاحات حرکت کنند. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس انتخابات اصلاح طلبان شاخص جامعه انرژی اصلاح طلبان انتخابات انتخابات 1400 اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه ورزش از غیور مردان نیروهای مسلح

جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزش برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی با انتشار بیانیه‌ای صدور کرد که به شرح زیر است:

«بسم الله قاصم الجبّارین
انّا من المجرمین المنتقمون

غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صدها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز محقق شود. این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام به دست آمد.

سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده‌اند نتیجه بازی با دم شیر چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.

امروز شور و شعف مردم شریف ایران اسلامی بیش از همیشه است و همگی ما در دل‌های خود احساس غرور و شرافت می‌کنیم. این مسئله ملی همه ما را دوباره دور خاک وطن گرد آورد و همه آحاد مردم با هر عقیده و سلیقه‌ای نشان دادند زمانی که نام وطن در میان باشد، با جان خود به میدان می‌آیند و هیچ هراسی از زوزه تو خالی سگان استکبار ندارند.

جامعه ورزش و جوانان ایران نیز مانند تمامی مردم ایران پس از این پاسخ سنگین و پشیمان‌کننده، از غرور و افتخار در پوست خود نمی‌گنجد و امروز همگان فهمیدند حضور ورزشکاران ایرانی در صف اول خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی و گذشتن از مدال قهرمانی و عدم رویارویی با نمایندگان این رژیم غاصب و سفاک چه معنایی دارد و حالا این افتخار بیش از پیش بر سینه ورزشکاران ایرانی می‌درخشد.

جامعه ورزش، وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران به تمام دلاورمردان نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید می‌گوید و بابت این تنبیه محکم از آنان قدردانی می‌کند. همچنین لازم است بار دیگر تأکید کنیم جامعه ورزش ایران در کنار سایر آحاد جامعه به ویژه نیروهای مسلح با آمادگی بالا گوش به فرمان ولی خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی هستند تا با یک گوشه چشم ایشان رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

ان وعد الله الحق».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • همراه با رادیو پیام و آوا در پویش روز معلم
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش از غیور مردان نیروهای مسلح
  • حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند / مواضع اخیر حجاریان ترجمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است