Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه بیست و ششم اسفندماه ۹۹ را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های استانی مطبوعات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود

ویژه برنامه «سرزمین شعر» برای لیالی قدر با عنوان «شعر علوی» از جمعه دهم فروردین ماه به مدت چهار شب با تهیه کنندگی علی زارعان ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن لیالی قدر، برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» به صورت ویژه برنامه با محوریت شعر علوی پخش می‌ کند.

در این برنامه که از جمعه دهم فروردین به مدت چهار شب روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود شاعران آئینی کشورمان اشعار خود در مدح امام علی (ع) را ارائه می‌دهند و میهمانان برنامه درباره شعر رمضان و نیایش گفتگو می‌کنند.

میهمانان این ویژه برنامه در چهار شب قدر عبارتند از

آذرمیدخت صفوی ( استاد شعر و ادب از کشور هندوستان) و علیرضا افتخاری. محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، محمود اکرامی فر، مصطفی محدثی خراسانی، سید محسن حسینی، علی داودی، علی‌محمد مودب، احمد بابایی، محمدرضا طهماسبی ،علیرضا قزوه، قاسم صرافان، مبین اردستانی، زهیر توکلی، محمد رسولی و...

همچنین اجرای این ویژه برنامه به عهده محمود حبیبی کسبی، شاعر شعر آیینی «شاه پناهم بده» خواهد بود که در وصف امام رضا (ع) سروده شده است.

ویژه برنامه «سرزمین شعر» برای لیالی قدر با عنوان «شعر علوی» از جمعه دهم فروردین ماه به مدت چهار شب با تهیه کنندگی علی زارعان ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

لازم به ذکر است پس از این ایام روال معمول رقابت شاعران برای رسیدن به فینال مسابقه شعر ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • ارزیابی ۱۱۵ چهره اقتصادی از عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • چهارمحال و بختیاری سرزمین تالاب‌های کوهستانی ایران
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است