Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@07:01:31 GMT

سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۱۲/۲۶)

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۰۰۶۲

سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۱۲/۲۶)

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید

آخرین اخبار مربوط به «سهام عدالت» را اینجا بخوانید

 

ارزش سهام عدالت من (۲۶ اسفند ماه)

به زودی منتشر می شود...

ارزش سهام عدالت من (۲۵ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با یکشنبه (۲۴ اسفند ماه)، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷درصد (۱۹۰هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۵۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۹۵۱هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۹۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با شنبه (۲۳ اسفند ماه)، ۱.۷درصد (۱۹۷هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۶۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۹۲هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۷۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۰ اسفندماه)، ۲.۵درصد (۲۷۷هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۶۷هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۲۱هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۶۰هزار تومان رسیده است.به زودی منتشر می شود...

 

ارزش سهام عدالت من (۲۰ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز سه‌شنبه (۱۹اسفندماه)، ۰.۶درصد (۶۳هزار تومان) کاهش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۹۹۰هزار تومان و ۲۰میلیون و ۷۰۲هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۵۹۴هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۱۹ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز دوشنبه (۱۸اسفندماه)، ۱.۲درصد (۱۲۸هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۵۴هزار تومان و ۲۰میلیون و ۸۲۰هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۶۳۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز شنبه (۱۷اسفندماه)، ۳.۲درصد (۳۳۶هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۹۲۲هزار تومان و ۲۰میلیون و ۵۷هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۵۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز شنبه (۱۶اسفندماه)، ۰.۸درصد (۸۶هزار تومان) کاهش یافت.بر این اساس ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۵۸۶هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۹۳۹هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۵۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۱۳ اسفندماه)، ۱.۳درصد (۱۳۶هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۹۹هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۷۷۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۹۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد (۱۳۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۶۳۵هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۳۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۲ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد (۶۸هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۷۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۹۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۶۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد (۲۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۰۳هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۱۵۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۲۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۰ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد (۱۲۰هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۲۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۰۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۹ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۶ اسفندماه)، ۱.۶درصد (۱۷۱هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۳۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۰۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد (۵۲هزار تومان) افزایش یافت. به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۱۷هزار تومان و ۲۰میلیون و ۷۵۱هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۶۱۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱ درصد (۹هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۰هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۴ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد (۶۶هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۳۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱ درصد (۱۲۴هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۱۲۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۹۵۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۷۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۹ بهمن ماه)، ۰.۵ درصد (۵۳هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۵۱هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۹۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد (۱۳۲هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۰۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۸۲هزار تومان رسیده است.

پربیننده ترین قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۹۹/۱۲/۲۴ فوری / آخرین خبر از پرداخت سود سهام عدالت سال ٩٨ دنا چقدر ارزان شد؟ +جزئیات جاماندگان به جمع یارانه‌بگیران اضافه خواهند شد/ بودجه بعد از تعطیلات نوروز به تمام دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان؛ پایه حقوق سال۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت اینجا سهام عدالت برجام پایان معاملات امروز بازار سهام گزارش اقتصاد آنلاین گزارش اقتصادآنلاین مقایسه با روز گذشته تومان و ۲۱ میلیون تومان و ۲۰ میلیون ارزش سهام عدالت من ارزش سهام عدالت تومان و ۲۰میلیون تومان رسیده اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد

سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام آگهی مزایده دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس شرایط مرتبط با خریداری سهام این دو باشگاه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ملزم به داشتن دو مالک مجزا از هم هستند که تا به امروز یکشنبه ۲۶ فروردین این اتفاق رخ نداده و کماکان هر دو تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان به حساب می‌آیند. طبق اعلام مدیران دو باشگاه بدهی‌های خارجی و داخلی این دو تیم تا تاریخی که از قبل اعلام شده بود، تسویه شده و تنها مشکل سرخابی‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای داشتن مالک مشترک است.

در همین حال امروز یکشنبه، سازمان خصوصی سازی قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد. بر این اساس و برای باشگاه استقلال، ۹,۱۷۲,۴۷۷,۵۰۰ سهام قابل واگذاری است که شامل ۸۵ درصد از کل سهام این باشگاه می‌شود. قیمت پایه هر سهام ۹۹۶/‌‬ ۲ ریال و ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری ۲۷,۴۸۰,۷۴۲,۵۹۰,۰۰۰ ریال است.

برای باشگاه پرسپولیس نیز، ۸,۹۳۷,۷۶۲,۷۵۰ سهام قابل واگذاری است که شامل ۸۵ درصد از کل سهام باشگاه خواهد بود و قیمت هر سهم ۵۷۰/‌‬ ۳ ریال است. ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری نیز ۳۱,۹۰۷,۸۱۳,۰۱۷,۵۰۰ ریال خواهد بود.

شرایط تسویه ثمن معامله برای هر دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران و پرسپولیس به این صورت است که ۱۰ % حصه نقدی و مدت اقساط ۷۲ ماه خواهد بود همچنین فاصله هر قسط ۶ ماه است.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • قیمت کدام کالاهای خوراکی در اسفند ۱۴۰۲ کاهش یافت؟