Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:08:07 GMT

قیمت آجیل شب عید در شیراز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۰۱۹۶

قیمت آجیل شب عید در شیراز اعلام شد

عبدالله رزاق‌منش رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد غذایی شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به وضعیت قیمت آجیل در بازار شب عید شیراز، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت انواع آجیل در بازار به ثبات رسیده و قیمت‌های تثبیت شده فعلی طی روز‌های باقی مانده تا شب عید گران نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه مردم نباید نگرانی بابت گران‌تر شدن قیمت آجیل در بازار شب عید داشته باشند، گفت: همانطور که بحث قیمت‌گذاری انواع آجیل را در برای شب یلدا در نظر گرفته بودیم، برای بازار شب عید نیز قیمت‌های مصوب را مد نظر قرار دادیم.

رییس اتحادیه بنکداران شیراز ادامه داد: قیمت هر کیلو آجیل ۴ مغز بین ۱۲۸ تا ۱۹۸ هزار تومان و آجیل شش مغز بین ۱۱۹ تا ۱۷۸ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

رزاق منش بیان کرد: در همین راستا،  آجیل شیرین بدون باسلوق کیلویی ۱۸۰ هزار تومان در عمده فروشی‌ها عرضه و به فروش می‌رسد.

او تصریح کرد: قیمت هرکیلوگرم پسته کله قوچی و پسته اکبری توچین از ۲۲۰ هزار تومان تا ۲۸۸ هزار تومان با توجه به درجه یک بودنشان است.

رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مواد غذایی، بهداشتی و خشکبار شیراز، قیمت پسته احمدآقایی را از ۱۹۰ هزارتومان، ۲۳۰ هزار تومان و ۲۵۰ هزارتومان اعلام  کرد و افزود: قیمت هر کیلو پسته فندوقی ۱۶۰ هزارتومان، ۱۹۰ هزار تومان و ۲۱۰ هزار تومان است.

رزاق منش در ادامه قیمت هرکیلو مغز بادام ایرانی را ۲۹۶ هزار تومان تا ۳۱۸ هزار تومان اعلام  کرد و افزود: قیمت هر کیلو مغز بادام زرین خارجی درجه یک ۲۵۹ هزار تومان، درجه دو ۲۳۸ هزار تومان و درجه سه ۲۱۸ هزار تومان است.

رزاق منش، قیمت هرکیلو بادام تبریزی از ۲۹۶ تا ۳۱۸ هزار تومن اعلام و اضافه کرد: تخمه ژاپنی شور کیلویی ۴۰ هزارتومان، ۶۴ هزار تومان و ۷۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مواد غذایی، بهداشتی و خشکبار شیراز گفت: قیمت هر کیلو تخمه کدو گوشتی خارجی را ۹۹ تا ۱۱۰ هزار تومان و قیمت تخمه کدو گوشتی ایرانی درجه یک ۹۸ هزار تومان، درجه دو ۸۴ هزار تومان و درجه سه ۷۰ هزار تومان است.

او بیان کرد: قیمت هر کیلو تخمه کدو ریز مشهدی  ۵۸، ۷۶ و ۸۴ هزار تومان اعلام و افزود: تخمه آرژانتینی هر کیلو از ۳۶ تا ۵۴ هزار تومان است.

رزاق منش با اشاره به قیمت هر کیلو تخمه هندوانه هر کیلو ۳۶، ۴۰ و ۴۴ هزار تومان، تصریح کرد: نرخ هر کیلو نخودچی دو آتیشه بین ۴۸ تا ۵۴ هزار تومان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ آجیل شب عید مواد غذایی شیراز هزار تومان قیمت هر کیلو هزار تومان شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش قدس آنلاین، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و میزان تولید برگ سبز چای شمال کشور، اظهار داشت: اکنون تولید چای در سطح ۲۲ هزار هکتار از اراضی شمال کشور به ویژه در استان گیلان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر بخشی از اراضی چای شمال کشور احیا شده است اظهار داشت: تقریباً ۶ هزار هکتار اراضی چای غیرفعال دیگر در شمال کشور داریم که با مدیریت و اقدامات حمایتی می‌توان آنها را نیز احیا کرد.

رئیس سازمان چای کشور خاطرنشان کرد: اکنون سطح زیرکشت چای شمال کشور به ۲۲ هزار هکتار رسیده که در سال‌های گذشته این میزان حدود ۱۵ هزار هکتار بوده است.

جهان ساز گفت: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۸ هزار تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سال گذشته قیمت خرید هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: امسال قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای متناسب با هزینه‌های تمام شده تولید و نرخ تورم متناسب‌سازی شده است و با توجه به شرایط اقتصادی و صرفه بازار کارخانه‌ها برای حمایت از چایکاران ممکن است این محصول را بیش از مبلغ مذکور خریداری کنند.

آغاز خرید برگ سبز چای از نیمه اردیبهشت ماه

جهان ساز گفت: برداشت برگ سبز چای همه ساله اوایل اردیبهشت ماه انجام می‌شود امسال به دلیل شدت بارندگی‌ها و سرد شدن هوا این مهم به تعویق افتاده است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد برداشت برگ سبز چای از اواسط اردیبهشت ماه انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!