Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است و دیدار با این عزیزان باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده با گرامیداشت روز شهدا افزود: این روز فرصتی است تا فداکاری و رشادتهای رزمندگان اسلام را در دوران جنگ تحمیلی و سایر عرصه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قدر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر این که عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران غیور است، اظهار کرد: خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران نیز افتخاری است که نصیب ما شده و باید قدر این موهبت را بدانیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار، از خودگذشتی و حماسه‌آفرینی جان خود را در دفاع از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم فهیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند به گونه ای که امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و این مهم برای ما مایه افتخار است.
جهاندیده گفت: عزم جانبازان و خانواده شهدا و ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری ایشان روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند و در راستای پاسداشت خون شهیدان و ادامه دادن راه این عزیزان نباید لحظه ای کوتاهی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تکریم ازخانواده های شهدا، سرمایه ای است که با گسترش فرهنگ شهادت طلبی، کشور را در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان بیمه می کند و باعث ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ پایداری در مقابل دشمنان از سوی نسل های انقلاب اسلامی می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی شهدا و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد