Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی آموزش و پرورش دانشگاه علامه طباطبایی، وبینار «تجربه زیسته یک معلم، از زندگی دانشجویی تا نقش آفرینی اجتماعی» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این وبینار با حضور و سخنرانی دکتر علی صفدری ـ مدرس گروه آموزش و پرورش دانشگاه علامه طباطبایی، روز سه شنبه ۲۶ اسفند، ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت مجازی برای برای عموم علاقه‌مندان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در برنامه به لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/anjoman-education مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس از عضویت ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم در تشکل‌های معلم محور استان خبر داد.
فرشید قاسمی در نخستین نشست تشکیلاتی تشکل‌های معلم محور استان فارس که با حضور ۷۰۰ نفر از سرگروه‌های این تشکل‌ها برگزار شد، گفت: این تشکل‌ها در راستای بهره مندی از خرد جمعی، تکریم مقام معلم و تحول در نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر ۴ تشکل معلم محور در استان فارس شامل تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول تشکیل شده است.
قاسمی با بیان اینکه برنامه سه ساله آموزش و پرورش فارس ترسیم شده است، افزود: برای دستیابی به اهداف این برنامه از ایده‌ها و ابتکارات معلمان جوان عضو تشکل‌های معلم محور بهره‌مند خواهیم شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: بینش، دانش، کرامت و مهارت‌هایی که معلمان عضو تشکل‌های معلم محور استان از آن برخوردارند می‌تواند الگوی سایر معلمان کشور قرتر گیرد.
وی افزود: در حال حاضر ۶۴ هزار معلم در مقاطع مختلف تحصیلی در استان فارس مشغول فعالیت هستند که زمینه عضویت آنها در تشکل‌های معلم محور فراهم شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی