Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:13:06 GMT

ارایه آمار واقعی کشتار دام در تبریز ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۱۹۲۱

ارایه آمار واقعی کشتار دام در تبریز ضروری است

ایوب آقاپور فرشکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با رد برخی اخبار مبنی بر رکوردشکنی تعداد کشتار در کشتارگاه صنعتی تبریز،  افزود: این در حالی است که در بهترین حالت در این مجموعه روزانه حدود ۶۲۰ راس گوسنفد و حدود ۲۰۰ راس گوساله کشتار می شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار از مقامات مسوول در حوزه های مختلف که با تامین مایحتاج عمومی مردم سر و کار دارند ارایه آمارهای واقعی است، یادآور شد: چنانچه این آمار و ارقام به درستی و بدون کوچکترین دستکاری به اطلاع عموم برسد، مسوولان مربوطه نیز به راحتی می توانند برای تامین گوشت مورد نیاز مردم تصمیمات منطقی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور فرشکار اظهار داشت: اینکه اعلام می شود کشتارگاه ها در کاهش قیمت گوشت قرمز نقش آفرین بوده و در این رابطه تلاش می کند، چندان منطقی به نظر نمی رسد، چون کشتارگاه ها هیچ گونه نقشی در قیمت گذاری و تعیین قیمت بر گوشت مصرفی مردم ندارند و این  مجموعه ها تنها هزینه های کشتار دام را از پیمانکاران دریافت می کنند.

به گفته وی شاید کشتارگاه ها با افزایش هزینه های کشتار نقشی در افزایش قیمت گوشت داشته باشند اما به هیچ عنوان در کاهش قیمت ها نقشی ندارند.

آقاپور فرشکار، اتحادیه قصابان و سازمان صمت و اتاق اصناف را مسوول قیمت گذاری گوشت قرمز در تمامی شهرستان ها اعلام و اضافه کرد: لازم به یادآوری است در تامین گوشت مورد نیاز مردم هیچ نهادی به جز اتحادیه قصابان نقش قانونی و اصلی ندارد.

وی میزان مصرف گوشت  قرمز در شهر تبریز را روزانه ۳۰ تن اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، به دنبال کمبود گوشت گرم مرغ در تبریز، طی روزهای اخیر قیمت گوشت قرمز نیز در این شهرستان روند افزایشی به خود گرفته است و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله تا ۱۱۵ هزار تومان  و گوشت گرم گوسفندی بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان عرضه می شود.

برچسب‌ها گوشت قرمز تبریز آذربایجان شرقی اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز تبریز آذربایجان شرقی گوشت قرمز تبریز آذربایجان شرقی اصناف اخبار کنکور گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد

 

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست جهاد کشاورزی مشهد مقدس امروز گفت: قیمت گوشت قرمز گرم نیز در مشهد مقدس بعد از ماه مبارک رمضان تا کنون افزایش نداشته است.

قارزی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند به مقدار زیاد از اسفند پارسال تاکنون در حال انجام است و امیدوارم به زودی روند کاهشی در قیمت لاشه دام را نیز شاهد باشیم.

وی درباره قیمت دام زنده در میادین مشهد گفت: بنا شده است فروش در میدان فقط با فاکتور انجام بشود و توضیح در این زمینه در حوزه کار مسئولان استانی جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • قیمت گوشت قرمز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد