Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۷۰۰ قبضه انواع سلاح در ایلام خبر داد و گفت: ۸ باند سلاح و مهمات در ایلام متلاشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از ایلام، سردار  دلاور القاصی صبح امروز در جمع خبرنگاران  بابیان اینکه ارتقاء امنیت و آرامش در بین مردم اولویت کاری نیروی انتظامی است‌، اظهار داشت‌: امروزه امنیت در ردیف اول نیاز‌های روز‌مره زندگی به شمار می‌رود ‌‌که بدون شک اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد در دیگر ابعاد دچار مشکل خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: همچنین کارکنان پلیس امنیت عمومی در طول یک سال گذشته با رصد پلیسی و انجام اقدامات خاص‌، موفق به شناسایی و انهدام 8 باند قاچاق سلاح و مهمات، کشف737 سلاح جنگی و شکاری  و دستگیری 218 اراذل و اباش شده‌اند. 

متهمان نگهداری اسلحه در مازندران دستگیر شدندانهدام باند قاچاق اسلحه در کردستان/ کشف 142 قبضه سلاح غیرمجاز از متهمانباند قاچاق اسلحه در کرمانشاه منهدم شد/کشف 99 قبضه اسلحه شکاری و 8 قبضه کلت کمری از متهمان

وی گفت: همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه‌روزی و مضاعف و به کار‌گیری تمام امکانات و استفاده از منابع، موفق به افزایش 23 درصدی کشفیات سرقت، 24 درصدی دستگیری سارقان و کاهش 19 در صدی وقوع قتل و دستگیری 96 درصدی قاتلان شده‌اند.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم

سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم که چند نفر به علت نزاع قبلی، باز هم با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از عاملان این نزاع، تیر خورده و به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: ماموران با پیجویی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی، ۳ نفر از افراد دخیل در این نزاع و درگیری مسلحانه را شناسایی و آن ها را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 

 فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح کمری به کار رفته در نزاع کشف شد.

او بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری سایر عاملان آن نزاع ادامه دارد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه نتیجه شکل گیری نزاع ها، تداوم کینه، مصدومیت، خسارت و حتی قتل است و چیزی جزو ندامت و پشیمانی برای افراد در بر ندارد، تاکید کرد: پایان دادن به اختلافات از سوی معتمدان و ریش سفیدان محله در بسیاری از موارد از بهترین روش‌های حل و فصل نزاع‌های فردی و دسته جمعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی
  • کدام سلاح و مهمات قاچاق به نفع دولت مصادره می‌شود؟
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • تعیین وزارت دفاع به‌عنوان مرجع ارزش‌گذاری سلاح در قانون مجازات قاچاق اسلحه توسط مجلس
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم