Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تأمین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران، 24 فروردین‌ماه 1400 به همت مدیریت سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار این شرکت برگزار می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، این شرکت در نظر دارد مطابق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جمهوری اسلامی ایران و دستورعمل ابلاغی وزیر نفت به‌منظور حمایت از ساخت داخل، همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تأمین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران را در قالب قراردادهای ساخت، بهره‌برداری و مالکیت (BOO) برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان حضور در این همایش می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه، 17 فروردین 1400 با تکمیل فرم ثبت‌نام برای حضور در این همایش اقدام کنند.
زمان و مکان برگزاری این همایش، صبح 24 فروردین 1400 در مرکز همایش‌های کوشک (تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان میرزاپور، خیابان فاطمیه، پلاک 2) است.
با توجه به محدودیت فضا، اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند، همچنین به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور تنها یک نفر به نمایندگی از هر شرکت مجاز خواهد بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 61627814 و 61627818 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری در شهر خور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ در این همایش ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان این شهر مسیر سه کیلومتری از ورزشگاه تختی، خیابان آیت اله طالقانی، خیابان امامزاده سید داود (ع)، خیابان آیت اله کاشانی، میدان امام حسین (ع) تا میدان دفاع مقدس را رکاب زدند.
در این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای اهدا شد.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران