Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه تجلیل از این دستگاهها گفت: با توجه به اهمیت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف عملکرد دستگاههای اجرایی در این خصوص سنجش می شود.

او بیان کرد:دستگاههای اجرایی به عنوان محل مراجعه مردم و حل و فصل کارهای اداری لازم است همواره رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را سرلوحه اقدامات خود کنند و این مولفه ها همواره ازسوی مردم و مسوولان رصد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به بررسی های انجام گرفته از عملکرد دستگاههای اجرایی ، رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در دستگاههای اجرایی استان را مطلوب دانست.

محمد سیمزاری افزود: تمامی دستگاههای اجرایی با رتبه های بسیار نزدیک به هم در ارزیابی ها مشخص شده اند.

او هدف از بررسی عملکرد دستگاهها در خصوص حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را ارتقای خدمت رسانی و کسب رضایت مردم عنوان کرد.

در این جلسه از دستگاههای برق، علوم پزشکی، دانشگاه محقق، سازمان صمت، کمیته امداد، آب منطقه ای، مدیریت و برنامه ریزی ، اوقاف و امور خیریه و استاندارد در بحث حجاب و عفاف تجلیل شد.

همچنین در بحث حقوق شهروندی نیز دستگاههای برق ، سازمان صمت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی ، استاندارد ، بیمه سلامت ، امور مالیاتی، ثبت احوال، علوم پزشکی و مدیریت و برنامه ریزی استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رعایت حقوق شهروندی حجاب و عفاف عملکرد دستگاههای اجرایی حقوق شهروندی و حجاب و عفاف دستگاههای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: باتوجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که باید نیروی انتظامی فضای عمومی جامعه را سلامت حفظ کنند و اجازه ندهند که گناه در جامعه علنی شود، تا عفت عمومی در جامعه رعایت شود، دستگاه‌ها قوی‌تر عمل کرده اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری بابیان اینکه دستگاه‌ها در زمینه حجاب وعفاف در دانشگاه‌ها و مدارس خوب ایفا نکردند، گفت: مسئولان فرهنگ وارشاد اسلامی در زمینه مد لباس و پوشش وجلوگیری ازتولید لباس‌هایی که به عفاف عمومی ضربه می‌زند موظف هستند نظارت داشته باشند و تولید کنندگان را تشویق به تولید لباس‌های مناسب با حجاب عمومی کنند.


دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان افزود: این موضوع این‌گونه نیست که صرفاً در دستگاه انتظامی باشد؛ بلکه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضائی استان هم برای رعایت قانون در جامعه هماهنگ با همدیگر به صحنه آمدند.


او گفت: همه دستگاه‌های دولتی، بسیج وسپاه، ستاد امربه معروف ونهی از منکربا محوریت دادگستری و دادستانی استان اصفهان در طرح مبارزه با بی‌حجابی و بدپوششی و برای پیاده سازی عفت عمومی در جامعه در کنار پلیس هستند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری افزود: مردم جامعه نیز بیشتر موافق این کار هستند و تعداد اندکی هم که نسبت به این موضوع در فضای غبارآلود شناختی قرار گرفتند و در پوشش و حجاب آنها ضعف ایجاد شده با یک آگاهی دادن و مشاوره به لطف خدا آگاه می‌شوند و در این موضوع همکاری می‌کنند.


او  گفت: از لحظه آغاز طرح نیروی انتظامی بیشتر افراد نشان دادند که یا خودشان رعایت می‌کنند یا تذکرات را به‌خوبی می‌پذیرند و مراعات می‌کنند و دستگاه‌ها همه به‌خوبی پای‌کار آمدند.


دبیر ستاد امربه معروف اصفهان افزود: طبق قانون، وظیفه ستاد مطالبه‌گری و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که با همکاری گروه‌های مردمی از آغاز سال جدید در ایام نوروز، فعالیت‌های فرهنگی خوبی در جامعه ایجاد کردیم و در حوزه تذکر لسانی نیز گروه‌های مردمی تذکر در شأن شهروندان ایرانی داده‌اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری گفت: ستاد امر به معروف ونهی از منکر ۲۰ بازرس در دستگاه‌های حاکمیتی بر قوانین مربوط به حجاب وعفاف وفعالیت‌های فرهنگی در ادارات و بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های این ستاد مردم را به توصیه در رعایت حجاب وترویج فرهنگ حجاب وعفاف دعوت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود / قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • در قضیه عفاف و حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب