Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، شهرستان فیروزآباد بیش از ۴۰ هزار بیمه‌شده اصلی و تبعی دارد و ازآنجاکه نُرم استاندارد برای ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی ۳۰ هزار بیمه‌شده است، باید پیش‌تر از این، شهرستان فیروزآباد مجهز به درمانگاه می‌شد که متاسفانه تا به امروز این اقدام صورت نگرفته است.

مشکل تردد شهروندان شهرستان فیروزآباد به مراکز تأمین اجتماعی علاوه بر هزینه‌های سنگین رفت‌وآمد، خطرات جانی ناشی از تصادفات جاده‌ای را نیز برای بیمه‌شدگان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان فیروزآباد در سال ۱۳۹۶ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی شد که این ساختمان به‌کندی در حال حاضر در مرحله اسکلت قرارگرفته است.

خبرنگار خبرگزاری فارس در پی تهیه گزارشی حاکی از تأخیر در پیشرفت فیزیکی این ساختمان بود که فرماندار جدید فیروزآباد در هفته نخست ورود خود در شهرستان فیروزآباد با قرار جلسه‌ای با مدیرکل درمان تأمین اجتماعی پیگیر این ساختمان درمانگاه شد.

حسین ارگیو در حاشیه این جلسه و خروجی ان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: درمانگاه در حال احداث تأمین اجتماعی شهرستان فیروزآباد تنها مرکز درمانی تحت نظر بیمه تأمین اجتماعی است که باید هر چه سریع‌تر موانع و مشکلات پیش روی ساخت ان برچیده و به بهره‌برداری رسد.

وی افزود: با توجه به نیاز ضروری شهرستان و خدمات‌دهی رایگان تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در حوزه درمان با توجه به بیش از ۴۰ هزار بیمه‌شده این سازمان در شهرستان، جلسه هماهنگی و تعامل با حضور مدیران ادارات مربوطه به خدمات شهری صورت گرفت تا مشکلات و موانع سد راه این پروژه، مرتفع گردد.

فرماندار فیروزآباد از بهره‌برداری درمانگاه تأمین اجتماعی فیروزآباد در شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد و بیان داشت: ساخت این درمانگاه تا پایان دوره دولت دوازدهم به اتمام رسیده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

حقوق کارگران شهرداری فیروزآباد پرداخت می‌شود

آرگیو همچنین از رفع مسدودی بخشی از حساب مالی شهرداری فیروزآباد در سازمان بیمه تأمین اجتماعی خبر داد گفت: شهرداری فیروزآباد که به دلیل بدهی به تأمین اجتماعی حسابش مسدود شده و قادر به پرداخت حقوق کارگران و هزینه بخشی از خدمات شهری را نداشت امروز با رایزنی‌های انجام شده این حساب از حالت مسدودی خارج و بخشی از مشکلات حوزه مالی شهرداری مرتفع شد.

وی افزود: با این رفع مسدودی حساب شهرداری فیروزآباد حقوق کارگران شهرداری که چندین مدت پرداخت‌نشده بود پرداخت و بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش مرتفع می‌شود.

در حاشیه این جلسه اکبر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار مترمربع مقرر بود در مدت ۱۸ ماه ساخته شود.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی فارس افزود: این پروژه به دلیل مشکلات زیرساختی با تأخیر به اتمام خواهد رسید که تلاش می شود تا پایان دولت دوازدهم به اتمام رسد.

وی ادامه داد: در این درمانگاه بخش‌های اتفاقات، رادیولوژی، اورژانس، سونوگرافی و داخلی ساخته می‌شود.

امیری اضافه کرد: با ساخت این درمانگاه مردم شهرستان فیروزآباد می‌توانند از خدمات درمانی تأمین اجتماعی بهتر استفاده کنند.

وی در پایان بیان داشت: مقرر شد مجوز امتیاز آب، برق، گاز و همچنین زمین این درمانگاه طبق صورت‌جلسه سال ۱۳۹۶ با شهرستان و به صورت رایگان در اختیار قرار گیرد که این حمایت‌ها در تسریع ساخت پروژه کمک می‌کند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار فیروزآباد درمانگاه تامین اجتماعی اکبر امیری درمانگاه تأمین اجتماعی شهرداری فیروزآباد شهرستان فیروزآباد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است ، گفت: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.
مسعود عظیمی افزود: شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است و فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت در برنامه قرار دارد.
وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره بردار برای ۴۶۰ نفر در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد اشتغال ایجاد کرده است.
عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر جاده فارس با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است ، بیان کرد: توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: از واحد‌های صنعتی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کند، ۲ واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان فیروزآباد در جنوب فارس و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی