Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مت ریوز» با انتشار تصویری تازه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم «بتمن» به پایان رسیده است.

خبرگزاری میزان - «مت ریوز» با انتشار تصویری تازه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم «بتمن» به پایان رسیده است.

فیلم سینمایی «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» از ۴ مارچ ۲۰۲۲ مصادف با ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در سینما‌ها و HBO Max اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش و به بهانه اکران جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «بتمن» ساخته تازه کمپانی دی سی کامیکس رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

رابرت پتینسون در فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی «کریستوفر نولان» به ایفای نقش پرداخته بود، فیلمی که جزو اولین آثار اکران جهانی پس از بازگشایی سالنهای سینما بود و توانست در اولین هفته از اکران پنجاه میلیون دلار بفروشد. 

همچنین علاوه بر این دو فیلم رابرت پتینسون در فیلم سینمایی «شیطان برای همیشه» ساخته کمپانی نتفلیکس هم به ایفای نقش پرداخته است، این فیلم هم در آستانه اکران قرار دارد، پتینسون در این فیلم با «تام هالند» ستاره مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی همبازی شده است. 

پتینسون در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ نفرتاثیر گذار جهان در مجله TIME نامگذاری شد و همچنین در همان سال، به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد مشهور در فوربز مشهور شناخته شد.

رابرت پتینسون بعد از درخشش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» کمی از سینما فاصله گرفت، اما سال گذشته با فیلم سینمایی «فانوس دریایی» به هالیوود بازگشت و توانست نقد‌های مثبت فراوانی را از آن خود نماید، و از سال ۲۰۱۷ مشغول مطالعه فیلمنامه «تنت» بود و حال می‌توان گفت که سال رویایی اش با ابتلا به کرونا کمی تلخ شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳

به گزارش قدس خراسان، در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران نوروزی، محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: از تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهری و استانی جهت استقبال از بهار در مشهد تشکر و قدردانی می‌کنم.

شهردار مشهد افزود: استقبال از بهار در شهرداری مشهد از دی ماه آغاز به کار کرد. در کمیته استقبال از بهار ٢٣٠ ردیف خدمتی در ۶ حوزه برای شهرداری خدمات تعریف کردیم. یکی از این حوزه‌ها حمل و نقل، پارکینگ و ترافیک است.

وی افزود: تمام پارکینگ‌های سطح شهر برای این ایام به‌روزرسانی و آماده شد. در محدوده پیرامونی حرم حدود ٣ هزار جای پارک ثابت وجود دارد که در ایام نوروز ۶ هزار جای پارک موقت فراهم شد. انشالله تا آخر بهار و برای فصل تابستان پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا در خیابان توحید به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد
  • رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!