Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:04:28 GMT

آغاز فعالیت پلیس دوچرخه سوار در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۳۸۸

آغاز فعالیت پلیس دوچرخه سوار در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از آغاز فعالیت پلیس دوچرخه سوار در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی امروز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۹ در آئین آغاز فعالیت پلیس دوچرخه سوار در اصفهان، اظهار کرد: امروزه دوچرخه یک وسیله نقلیه پاک و ایمن به شمار می‌آید که قوانین راهنمایی و رانندگی شامل دوچرخه سواران نیز می‌شود و باید به قوانین احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حوادث دوچرخه سواری در شهر تصریح کرد: در سال جاری شاهد وقوع چند فقره تصادف منجر به فوت و جرح دوچرخه سواران در اصفهان بوده‌ایم که لازم است این افراد هنگام دوچرخه سواری علاوه بر استفاده از کلاه ایمنی مخصوص قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: نیاز کلانشهر اصفهان در حوزه ترافیکی، فرهنگی و سلامت کارکنان و نشاط همه جانبه نیروهای پلیس فعالیت پلیس دوچرخه سوار است که می‌تواند فرهنگ استفاده از دوچرخه سوار را به خوبی ترویج دهد.

وی تأکید کرد: پلیس تنها با استفاده از دوچرخه مأموریت‌های خود را انجام نمی‌دهد بلکه از به روزترین خودروهای ایمن و استاندارد دنیا نیز برخوردار است.

محمدی با بیان اینکه استفاده از دوچرخه در ایجاد و نشاط و شادابی مأموران پلیس بسیار تأثیرگذار است، افزود: بر اساس اثرات مثبت دریافت شده از سوی مردم، با استفاده از دوچرخه نیروهای پلیس باهوش‌تر و شاداب‌تر فعالیت خود را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس دوچرخه سوار اصفهان نسبت به سایر شهرها مدون‌تر و جامع‌تر است، گفت: دوچرخه‌های نیروهای پلیس در اصفهان دارای برچسب پلیس بوده و ظاهری شیک و مناسب دارد؛ این دوچرخه‌ها دارای پلاک بوده و استفاده از کلاه ایمنی لازمه نیروهای پلیس است و همکاران بدون کلاه ایمنی حق استفاده از دوچرخه‌ها را ندارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: برابر گزارش‌های واصله از سازمان حفاظت محیط زیست و سایر سازمان‌های ذیربط تعداد روزهای پاک در کلانشهر اصفهان کم است که استفاده از دوچرخه می‌تواند به کاهش آلودگی هوا کمک کند، از این رو پلیس برای استفاده از دوچرخه پیش قدم شده و امیدواریم مسئولان نیز در این حوزه به میدان عمل آیند و برای کاهش آلودگی هوا نقش آفرینی کنند.

کد خبر 481669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرهنگ محمدی پلیس دوچرخه سوار اصفهان رئیس پلیس راهور استان اصفهان وسیله نقلیه پاک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فعالیت پلیس دوچرخه سوار راهنمایی و رانندگی استفاده از دوچرخه نیروهای پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقواساز اظهار داشت: بنیاد روایت فتح در حوزه فیلم‌سازی با سازمان بسیج همکار جدی آغاز کرده است، شورای عالی فیلم و سریال بنیاد نیز فعال شده است، به طور عمده کار با مشارکت استان‌ها پیش می‌رود. درباره شخصیت‌هایی که در استان‌ها به عنوان فرمانده‌های ما جریان ساز بودند و اتفاق‌هایی که در لشکرهای استان‌ها محوری بود، سوژه‌یابی در ۱۲ استان هم شروع شده است.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • مبالغ جرائم رانندگی ۵ برابر خواهد شد
  • آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!