Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:23:23 GMT

آموزش و پژوهش باعث پویایی یک جامعه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۹۵۶

آموزش و پژوهش باعث پویایی یک جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی ظهر سه شنبه در دوره پایانی استانی رویداد پازل کارآفرینی گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از استعدادهای دانشجویان و نخبگان است.

اهرابی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، ایجاد اشتغال است، افزود: حمایت از اشتغال جوانان و ایجاد اشتغال نوین از طریق استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان و نخبگان از اقدامات مهم در همین زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد گیلان، فکر و اندیشه نو را راهگشای مسائل جامعه دانست و تصریح کرد: اندیشه نو، آینده موفق جامعه را تضمین می‌کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما نخبگان افتخار می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه صرف هزینه برای پژوهش، بیهوده نخواهد بود، اضافه کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی این نظام هستند که حمایت از آنها برای پیشرفت و توسعه کشور لازم و ضروری است.

اهرابی، با تأکید بر اینکه آموزش و پژوهش باعث پویایی یک جامعه می‌شود، گفت: این مسیر با حضور جوانان متوقف نخواهد شد و جامعه روز به روز به موفقیت‌های بزرگ دست خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه رویداد پازل کارآفرینی با هدف ایجاد مشاغل دانش بنیان و حمایت از استعدادهای دانشجویان و نخبگان اجرا شد، اضافه کرد: پیش رویداد پازل کارآفرینی از ۲۷ الی ۳۰ بهمن با ارائه ۲۰۰ اثر آغاز شد که پس از بررسی‌های به عمل آمده ایده‌های رسیده، ۶۰ ایده به دوره پایانی استانی راه یافتند.

لازم به ذکر است؛ در این دوره، افراد در گروه‌های ۴ تا ۵ نفره با هم به رقابت پرداختند که پس از اتمام داوری سه اثر برتر ضمن راه یافتن به مرحله کشوری، از جوایز ارزنده‌ای برخوردار خواهند شد.

کد خبر 5170987

منبع: مهر

کلیدواژه: کارآفرینی اشتغال کميته امدادگیلان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف گرگان انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رویداد جامعه پردار ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور دکتر کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: رویداد ملی جامعه پرداز همدان به اعتقاد معاون وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت به بهترین نحو برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

علی حقیقی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن نهاد خانواده، افزود: ازدواج‌های سخت، ازدواج‌های دیر و فرزندآوری کم را برای از بین بردن خانواده ایجاد کرده‌اند.

او همچنین گفت: ما هم مبارزه با این روند را در دستور کار قرار می‌دهیم و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برمی داریم.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز استان همدان هم در این مراسم گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری معاونت جوانان و همه اعضای توانستیم این رویداد را به خوبی برگزار کنیم.

زهرا شایسته فرد افزود: این رویداد با هدف شناسایی معرفی و هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه خانواده، جمعیت و هویت بانوان برگزار شد و فعالان این عرصه شناسایی شدند.

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • مانوین؛ رویداد ملی صنایع خلاق در اینوتکس ۱۴۰۳
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه