Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:08:39 GMT

توزیع ۷۵۰ تن میوه نوروزی در استان سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۹۶۵

توزیع ۷۵۰ تن میوه نوروزی در استان سمنان آغاز شد

به گزارش ایرنا، علی تشنه‌دل روز سه شنبه به رسانه ها افزود: ۷۵۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال برای ایام پایانی سال و بازار شب عید استان سمنان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تمامی این سهمیه در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و درصورت نیاز بازار این مقدار قابل افزایش خواهد بود.

تشنه دل افزود: میوه شب عید از امروز ۲۶ اسفند۹۹ در ۲۰۰ مرکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه ها، عاملان سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی های روستایی و فروشگاه های زنجیره ای به شهروندان استان سمنان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: میوه نوروزی شامل سیب زرد ، سیب قرمز و پرتقال است که با قیمت مصوب سیب زرد کیلویی ۱۱۸۰۰ تومان ، سیب قرمز ۹۸۰۰ تومان و پرتقال ۱۱۰۰۰ تومان در مراکز عرضه مستقیم کالا عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند و سهمیه تمامی شهرستان‌ها نیز تفکیک شده و متناسب با نیاز هر یک از شهرستان‌ها میوه موردنیاز ارسال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مردم از بابت تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند و کالاها به اندازه کافی تامین و انبار شده است و تا کنون هیچ گونه کمبودی در خصوص کالاهای اساسی در استان نداریم و شهروندان استان خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود را مدیریت کنند.

برچسب‌ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۳۲ مکمل آهن در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه فارس  توزیع شده است.

مریم مهارت با بیان اینکه کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از کمبود‌های شایع در جهان و ایران است، گفت: به منظور پیشگیری و کنترل این موضوع، طرح مکمل یاری با قرص آهن در دختران متوسطه اول و دوم مدارس استان اجرا می‌شود.
رئیس گروه تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: همچنین یک میلیون و ۲۸ هزار و ۹۲۸ مکمل ویتامین دی در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه از آغاز مهر ۱۴۰۲ تاکنون توزیع شده است.

مهارت بیان کرد:، چون گروه‌های سنی ۱۳ تا ۱۸ سال، بیشتر در معرض خطر هستند و میزان نیاز بدنی به ویتامین دی و آهن در این گروه سنی با توجه به شرایط فیزیولوژیکی و جهش رشدی که دارند بیشتر می‌شود، در طرح توزیع مکمل قرار می‌گیرند.

وی گفت: با توجه به نقشی که ویتامین دی در سلامت ایفا می‌کند و کمبود آن در دختران و پسران شایع است، مصرف ماهیانه این ویتامین به صورت مکمل ۵۰ هزار توصیه می‌شود.
بهترین منبع دریافت ویتامین دی، نور خورشید است و با توجه به اینکه نوجوانان ساعات بسیار کمی در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، نیاز به دریافت ویتامین دی در این گروه سنی افزایش می‌یابد.
 رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: برنامه پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در نوجوانان، طرح ملی توزیع شیر در مدارس، برنامه پایگاه تغذیه سالم با هدف ارتقای تأمین بخشی از انرژی، پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز و جلوگیری از عرضه مواد غذایی کم ارزش تغذیه‌ای به دانش‌آموزان از  اقدامات دیگر واحد تغذیه در مدارس است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد