Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه 26 اسفندماه و در جریان رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 1400 کل کشور، با پیشنهاد سید شمس‌الدین حسینی نماینده تنکابن و رامسر رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی در مورد راهکار حل مشکل تکمیل پروژه های نیمه تمام موفقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این پیشنهاد، مقرر شد، با توجه به ناکافی بودن منابع بودجه و صندوق توسعه ملی برای اتمام پروژه ها نیمه‌تمام، از «مشارکت عمومی خصوصی» استفاده شود.

بر اساس این مصوبه، «طرح ها و زیرطرح های مندرج در پیوست شماره یک این قانون مطابق ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ۲ و تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۹ قابل اجراست. عنوان جداول مربوطه به جدول ۲۷ قانون الحاق تغییر می‌کند». این تبصره با رعایت مفاد ماده ۲۳ اجرا خواهد شد.

این اصلاحیه با ۱۸۹ رأی موافق، یک رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۶ نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه های نیمه تمام سید شمس الدین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد

استاندار مازندران گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه‌ها در سه محور سوادکوه، هراز و کندوان به تأمین اعتبارات نیاز دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمود حسینی‌پور در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از محور کندوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان مازندران پرتردد ترین استان در تعطیلات نوروز بوده و هر ساله با حجم بالای تردد و مسافرت گردشگران روبروست.

وی با بیان اینکه 3 محور کندوان، هراز و سوادکوه محورهای پرتردد مواصلاتی مازندران هستند تصریح کرد: در هر سه جاده اقدامات مناسب جاده‌سازی انجام شد، اما در هر مسیر میزان اندکی عملیات جاده سازی باقی مانده است و بنابراین تصمیم گرفتیم مسئولان را پای کار بیاوریم تا تصمیمات لازم برای تأمین منابع مالی این جاده‌سازی در این محورهای پرتردد گرفته شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بذرپاش و مخبر امروز به جاده کندوان آمدند و بازدیدهای میدانی از محور راه انجام شد و قرار شداز محل مولدسازی و تسریع در طرح مولدسازی استان بتوانیم تا پایان امسال محدودیت مالی را در محور جاده چالوس برطرف کنیم. 70 روستا منطقه در کندوان سالهاست درگیر یکطرفه شدن مسیر هستند و قرار است 15 کیلومتر باقی مانده از مرزن آباد تا دزدبن را تا پایان امسال در اختیار مردم بگذاریم و مشکلات این روستاها حل شود.

حسینی پور بیان کرد: امیدواریم جاده هراز و سوادکوه محدوده پلسفید که فعالیت راهسازی آن‌ها شروع شده گره ترافیکی محورهای مواصلاتی باز شود و در جاده هراز هم یک تونل به طول 6 کیلومتر داریم که امیدواریم در خردادماه بهره برداری شود و مردم بتوانند براحتی در راه‌های مازندران تردد داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • لاجوردی: فرهنگ اولین قربانی در تخصیص بودجه است
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید