Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان کهگیلویه‌وبویراحمد دارای اقلیمی چهارفصل بوده که همین اقلیم چهارفصل از این استان در جنوب غربی ایران طبیعتی متمایز نسبت به دیگر مناطق کشور بوجود آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس استان چهارفصل لقبی است که بسیاری از طبیعت دوستان به استان چهار فصل داده اند.

طبیعی بکر و زیبا که هر بیننده ای از دیدن آن به وجه خواهد آمد، وجود آبشار های رویایی، چشمه های چند هزار ساله، روستا های بکر و دست نخورده باستانی، مناطق زیبا کوهستانهای آلپ ایران(دنا) و حتی مناطقی که دیدن آنها هر بیننده و طبیعت دوستی را شگفت زده خواهد کرد، همه و همه در سرزمین من ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد و آورده است: ارتفاع امواج در این آب‌ها به ۱.۵ متر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه) وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

دیگر خبرها

  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام